וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונדון ועד פריס: צפו באוהדים האלג'יראים חוגגים את הזכייה

עשרות אלפי אלג'יראים חגגו את הזכייה השנייה בתולדותיהם באליפות אפריקה. ג'מאל בלמהאדי המאמן: "אלג'יריה היא מדינת כדורגל"

אוהדי נבחרת אלג'יריה/מתוך טוויטר

למרות שלל כוכביה, נבחרת אלג'יריה כמעט פישלה במעמדים הגדולים והטורנירים המכריעים. אלא שאמש (שישי) הרצף הרע נקטע ושועלי המדבר זכו בפעם השנייה בתולדותיהם באליפות אפריקה אחרי 0:1 קטן בגמר במצרים על סנגל של סאדיו מאנה. בגדאד בונג'אח כבש כבר בדקה השנייה, אלג'יריה התגוננה והצליחה להשלים את הניצחון, מה שנתן את האות לחגיגות ענק באלג'יריה, אבל לא רק שם. גם בלונדון ובצרפת, שם יש הרבה אלג'יראים, חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את ההישג הגדול.

אלפי אלג'יראים הציפו את הרחובות במארסיי ובליל וחגגו את הניצחון על סנגל. בליון ובפריס נרשמו תקריות עם המשטרה המקומית, אבל לא משהו חריג שעצר את החגיגות. גם במץ, שטרסבורג וטולוז חגגו את הזכייה.

כך חגגו באלג'יריה

וכך חגגו בלונדון

אלג'יראים חוגגים וצופרים ברחובות פריס

ג'מאל בלמהאדי המאמן האלג'יראי חגג בסיום ואמר: "זה יוצא מהכלל, זה היסטורי. זה הגביע הראשון שאנחנו לוקחים מחוץ לגבולות שלנו. מאז 1990, עבר הרבה זמן ונחלנו הרבה אכזבות. אנחנו מדינת כדורגל, זה הגיע לנו. היה משחק מאוד קשה, ידענו שהוא יוכרע על הדברים הקטנים והחבר'ה החזיקו מעמד".

אלג'יריה סיימה טורניר מושלם מבחינתה שבו היא הבקיעה בכל המשחקים והרעידה את הרשת בסך הכול 13 פעמים, הכי הרבה שלה מאז הטורניר שבו היא זכתה ב-1990. אמש היא גם ניצחה את סנגל בפעם החמישית מתוך שישה מפגשים כשהמשחק היחיד בו לא ניצחה הסתיים בתיקו.

אוהדי אלג'יריה פריס. AP
אוהדי אלג'יריה חוגגים בפריס/AP
אוהדי אלג'יריה. AP
החגיגות באלג'יריה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully