וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרסבורג נותרה מושלמת בהכנה, אחד מכוכביה נפצע לפני מכבי חיפה

הקבוצה הצרפתית ניצחה 1:3 את טולוז במשחק אימון, אבל קני לאלה יצא בשלב מוקדם ונמצא בספק למשחק מול הירוקים ביום חמישי

עריכת וידאו: מתן חדד

שישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי חיפה במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, שטרסבורג חתמה הערב (שישי) את תקופת ההכנה שלה עם ניצחון 1:3 על טולוז. הקבוצה שסיימה במקום ה-11 בליגה הצרפתית וחוזרת למפעלי אופ"א אחרי 13 שנים בעקבות זכייתה בגביע הליגה, השלימה ארבעה ניצחונות בארבעת משחקי ההכנה שלה, אחרי שפתחה עם 1:2 על ציריך, הביסה 0:7 את הנבחרת של האי ראוניון וגברה 0:2 על סטנדרד ליאז'.

המאמן תיירי לורה, שמתחיל את עונתו הרביעית במועדון, בחר לתרגל את ההרכב שאמור לפתוח מול הירוקים בחמישי, אבל בדקה ה-32 נאלץ לבצע חילוף מדאיג מבחינתו. המגן הימני קני לאלה, אחד ממצטייני הליגה הצרפתית בעונה הקודמת ומי שמהווה בורג חשוב במערך ה-5-3-2 של לורה, התלונן על כאבים בירך הימנית ופינה את מקומו לאיסמעיל ענבה. חמש דקות לפני כן, נונו דה קוסטה כבש את השער הראשון לאחר חטיפה ובישול של קשר הרכש ז'אן ריקנר בלגארד. טולוז השוותה בדקה ה-61, אבל המחליפים קווין לוסיאן זוהי (77) ומוחמד סימקאן (90) הכריעו.

בלגארד הוא אחד משני השחקנים היחידים שצירפה שטרסבורג בקיץ. הקשר הצעיר נרכש ב-2 מיליון יורו מלאנס כדי להחליף את אנתוני גונסאלבס הוותיק, והבלם אלכסנדר ג'יקו הגיע מקון תמורת 4.5 מיליון יורו כדי למלא את מקומו של פאבלו מרטינס שסיים חוזה ועבר לנים. פרט לכך, שטרסבורג שמרה על הסגל וחסרה כרגע רק את לבו מותיבה הדרום אפריקאי (בחופשה לאחר אליפות אפריקה) ואת איברהימה סיסוקו המתאושש מפציעה.

אגב, שני המשחקים מול מכבי חיפה ישודרו בצרפת בערוץ RMC ספורט 1 ומי שישמש כפרשן ביום חמישי הקרוב הוא פייר דוקרוק, שחקן עבר של שטרסבורג שזוכר לרעה את הירוקים. דוקרוק פתח כקשר אחורי בהרכב פריס סן ז'רמן בגביע המחזיקות ב-1998, כאשר מכבי חיפה הדהימה עם 2:3 בגומלין בקרית אליעזר ועלתה על חשבון הצרפתים. בחלוף תשע שנים נבחן במכבי תל אביב, אבל לא הוחתם ואז הצטרף לשטרסבורג וירד איתה לליגה השנייה.

קני לאלה שחקן שטרסבורג. רויטרס
יחמיץ את המשחק הראשון מול מכבי חיפה? קני לאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully