וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה דרוכה: "אבוקסיס לא נותן את חולצת ההרכב לכל אחד"

19.7.2019 / 20:09

רק שלושה שחקנים שהיו בהרכב בגמר הגביע יפתחו מול מכבי תל אביב, שם צפויים להעניק מנוחה לשחקנים רבים (ספ' 5, 20:30, ספ' 5)

עריכת וידאו: מתן חדד

על רקע תלונות ולאדן איביץ' על תאריך המשחק מול בני יהודה, המאמן הסרבי ישלב במשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט 5) לא מעט שחקנים שלא מיועדים להרכב הפותח ביום ד' מול קלוז'. אנריק סבוריט ככל הנראה לא ישחק בתקווה שיהיה כשיר למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות. עומר אצילי ייעדר ומספר שחקנים נוספים יקבלו מנוחה.

איביץ' תרגל הרכבים שונים עם הרבה מחליפים לאורך האימון, אך קשה לדעת באיזה הרכב יבחר. יחד עם זאת, במכבי תל אביב לא מוותרים על המשחק ולא היו רוצים לראות את בני יהודה חוגגת על חשבונם שוב אחרי שהדיחה אותם מהגביע בחצי הגמר בעונה שעברה והייתה הקבוצה היחידה שניצחה אותם בליגה.

בצד הכתום יוסי אבוקסיס יעלה עם הרכב שיכלול רק שלושה שחקנים שפתחו בהרכב בגמר הגביע - אמיליוס זובאס, דן מורי ואיסמעילה סורו. את שאר ההרכב יעטרו שחקני ספסל מהעונה שעברה וצעירים שהצטרפו העונה כמו אבישי כהן, פז בן ארי, שי מזור, אורי צעדון ודור כוכב. בבני יהודה דווקא כן מייחסים חשיבות למשחק ואמרו: "כל אחד ואחד מהצעירים שמקבלים הזדמנות צריכים לקחת אותה ולתת פייט למכבי, יוסי לא נותן את החולצה של בני יהודה לכל אחד".

הרכב משוער בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, דניאל פלשר, פז בן ארי, אורי צעדון, איסמעילה סורו, שי מזור, עמית זנטי, דור כוכב, דור ז'אן.

עוד בנושא:

יניב טוכמן על האתגר המחודש של ולאדן איביץ' במכבי תל אביב

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. דני מרון
מחזיקת הגביע ואבוקסיס שוב יחגגו מול מכבי תל אביב?/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully