וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז פרץ חתם בהפועל פתח תקוה, והתנצל על סרטון החגיגה מחדר ההלבשה

החלוץ חתם בהפועל פתח תקוה, על אף שבעבר נראה מקלל אותה במהלך החגיגות שלו עם מכבי פתח תקוה: "לא התכוונתי למילות השיר. הייתי ילד שעלה מהנוער. מבטיח לפצות". צפו בסרטון

עוז פרץ הפועל עכו מאוכזב לאחר ירידת ליגה. ברני ארדוב
"מקווה לפצות את האוהדים של הפועל עם גול בדרבי". פרץ/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של עוז פרץ בקבוצה. החלוץ בן ה-25 חתם על חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. את העונה שעברה פרץ פתח בהפועל חדרה בליגת העל, ובינואר עבר להפועל אשקלון שם כבש תשעה שערים ב-16 משחקים.

עם חתימתו סיפר: "אני מתרגש לחתום בהפועל פתח תקוה. גדלתי בבית של אוהדי הפועל פתח תקוה, אח שלי שיחק במועדון ודוד שלי היה חבר הנהלה. אני רציתי להגיע למועדון כבר זמן רב, אך לא יכלתי בגלל סעיף בחוזה שלי עם מכבי פתח תקוה. אני לא יכול לחכות כבר ללבוש את המדים של הפועל, זה מועדון ענק עם קהל כל כך גדול ואיכותי".

לגבי הסרטון שהופץ בו נראה שר בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה שירים נגד הפועל פתח תקוה, סיפר פרץ: "קודם כל אני מתנצל אם מישהו נפגע, כמובן שלא התכוונתי למילות השיר. הייתי ילד שעלה מהנוער ופשוט חגגתי הישארות בליגה עם חבריי לקבוצה ושרתי איתם בלי לחשוב על המשמעות. אני מקווה לפצות את האוהדים של הפועל עם גול בדרבי, ובכל מקרה מבטיח לעשות הכל כל משחק כדי לשמח אותם. אני שמח להיות בצד הנכון של הכביש ומאמין שאנחנו בדרך לעשות עונה יפה מאוד. נבנית פה קבוצה איכותית ויחד עם הקהל אפשר לעשות דברים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully