וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עדיין מחכה לקרים פריי. שחר לשחקנים: "גלזר יחזור בעונה הבאה"

19.7.2019 / 9:10

הירוקים נמצאים בקשר רציף עם הקשר, שעדיין נמצא תחת מעקב של מאמן בשאקשהיר. הנשיא הבטיח: "גלזר הולך לשנה אחת". וגם: מחמאות לאשכנזי, שועה ועוואד אחרי מורה, בקבוצה מרוצים מהאופי

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה עדיין מחכה לקרים פריי; אם מאמן בשאקשהיר יוותר עליו, הוא יצטרף מיידית

- יעקב שחר הבטיח לשחקנים: "עומרי גלזר הולך לשנה אחת בלבד, וחוזר אלינו"

- מחמאות ליובל אשכנזי, ירדן שועה ומוחמד עוואד אחרי הניצחון על מורה

- בקבוצה מרוצים: "אמרנו שתהיה פה קבוצה עם אופי, כבר הספקנו לראות את זה"

seperator

הרבה לחץ השתחרר אמש (חמישי) במכבי חיפה אחרי הניצחון 2:3 על מורה, שסידר מקום בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. בקבוצה אומנם רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת, אבל יודעים שעמדו במטרה. "היה חשוב קודם כל לעבור אותם כדי לא לקבל מכה שתשפיע כל העונה. אמרנו שתהיה פה קבוצה עם אופי, וכבר הספקנו לראות את זה", אמר גורם במועדון.

בקבוצה שיבחו בעיקר את יובל אשכנזי שבשני המשחקים מול היריבה הסלובנית הציג יכולת מצוינת, וכבש שלושה שערים. גם ירדן שועה ומוחמד עוואד זכו למחמאות. מצד שני, בחיפה יודעים שהם חייבים חיזוק, ונכון לעכשיו המטרה העיקרית היא לחדש את החוזה של ז'ורז' מאנג'ק. כפי שפורסם, אם הקמרוני לא יחזור לעונה נוספת, חיפה תנסה לצרף את ניקו אולסק ממכבי נתניה.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה את מורה 2:3 בחוץ במוקדמות הליגה האירופית
מכבי חיפה הודיעה: עומרי גלזר הושאל לסקציה נס ציונה לעונה אחת"
באר שבע מתלבטת לגבי המחליף של אלחמיד, נאור סבג סוחט מחמאות

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה את מורה 2:3 בחוץ במוקדמות הליגה האירופית

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי. קובי אליהו
הג'וקר של בלבול. יובל אשכנזי/קובי אליהו

במקביל נעשים ניסיונות לצרף מגן שמאלי ובלם. כמו כן, למרות שהסיכויים שיחזור פחתו משמעותית, בחיפה שומרים על קשר רציף עם קרים פריי שעדיין נמצא תחת מעקב של מאמנה החדש של בקהאשיר. אם יקבל שחרור מהקבוצה הטורקית, חיפה תסגור מיידית על השאלתו לעונה נוספת. בקבוצה היו מרוצים גם מכך שיאניק וילדסחוט וניקיטה רוקאביצה רשמו דקות ראשונות אתמול.

בסיום המשחק נפרדו השחקנים מעומרי גלזר, וגם יעקב שחר נשא דברים. "חברים, הוא הולך לשנה אחת בלבד וחוזר אלינו", הבהיר הנשיא.

בינתיים מכבי חיפה מחפשת לגלזר מחליף. הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם השוער היהודי-אמריקאי ג'וש כהן (26), ששיחק עם דקל קינן בסקרמנטו. אם הוא לא יצורף, יחתום שוער ישראלי. חיפה צפויה להעניק להרבה שחקנים צעירים הזדמנות במשחק נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו כדי לא להעמיס על השחקנים שגם ככה ימריאו כבר ביום שלישי שוב לצרפת לקראת המשחק מול שטרסבורג. שי בן דוד, יהב גורפינקל וגיל יצחק יקבלו הזדמנות וגם שחקן או שניים מהנוער צפויים להיכלל בסגל. בקבוצה יבדקו את פציעותיהם של דולב חזיזה ואשכנזי, אך ההערכה הראשונית היא שלא מדובר בפגיעות חמורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully