וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה קשה, השעיות ופיצוצים: העצבים בין האיינג'לס ליוסטון בשיאם

ג'ייק מריזניק מהאסטרוס התנגש בעוצמה בג'ונתן לוקרוי מלוס אנג'לס לפני פגרת האולסטאר והתופס שבר את אפו וסבל מזעזוע מוח, מה שישאיר אותו חודש מחוץ למגרשים. בתגובה, בהזדמנות הבאה, נואה רמירס שלח כדור שחלף סנטימטרים מראשו של שחקן יוסטון

ג'ייק מריזניק יוסטון אסטרוס מתנגש ג'ונתן לוקרוי לוס אנג'לס איינג'לס. AP
ההתנגשות שהובילה לבלגן/AP

יוסטון מציגה גם השנה מאזן נהדר ומובילה את בית האמריקן ליג מערב בביטחה, עם 37:60 ויתרון של ארבעה משחקים וחצי על פני אוקלנד. בינתיים, לוס אנג'לס איינג'לס, למרות עוד עונה אדירה של מייק טראוט, שוב נמצאת הרחק מאחור, בפיגור של עשרה משחקים ובמאבק על הווילד קארד, בקושי.

אלא שהפער הזה לא מונע מהעצבים בין שתי הקבוצות להיות בשיאם בשבועיים האחרונים, כולל שלוש השעיות עד כה.

הכל החל במשחק שנערך ב-7 ביולי, רגע לפני פגרת האולסטאר ובו האסטרוס ניצחו 10:11 מווקאוף סינגל של ג'ורג' ספרינגר באינינג העשירי. הניצחון הזה הושג שני אינינגים בלבד לאחר שהאיינג'לס ראו את התופס שלהם, ג'ונתן לוקרוי, מורד מהמגרש על ידי האמבולנס אחרי כניסה איומה של ג'ייק מריזניק מיוסטון.

עם בסיסים מלאים ובמצב של שוויון 10:10, ספרינגר חבט לפליי אאוט באינינג השמיני ומריזניק ניסה להגיע הביתה מהבסיס השלישי. הזריקה הקדימה אותו היטב, אך זה לא מנע ממנו להתרסק לתוך לוקרוי, שהוטח לאחור, לא זז במשך כמה רגעים והתקשה להתאושש, בעוד דם נוזל מאפו. מריזניק נגע בבסיס הבית, אך המהלך הוכרז כאאוט בשל הכניסה החריפה ובדיקת CT שנערכה לתופס של האיינג'לס גילתה זעזוע מוח ושבר באף, מה שישאיר אותו לפחות חודש מחוץ למגרשים.

מריזניק, שגדל במרחק של כשעה נסיעה מהאצטדיון של האיינג'לס, הושעה לשני משחקים (העונש טרם יושם, שכן הוא ערער). הוא הודה: "זה היה מהלך רע ואני מקווה שהוא בסדר". אלא שההודאה וההשעיה לא הספיקו לאיינג'לס והם המתינו לנקמה שלהם.

הנקמה הזו הגיעה בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע. מריזניק ויוסטון התארחו אצל האיינג'לס והסנטרפילדר ספג בוז מטורף מהקהל המקומי. השיא הגיע כאשר נואה רמירס, הרליבר של לוס אנג'לס, שלח הגשה לעבר כתף שמאל של שחקן יוסטון, סנטימטרים ספורים מראשו. הספסלים כמעט התנקו בעקבות המקרה, רמירס הושעה לשלושה משחקים ומאמנו בראד אוסמוס לאחד.

מריזניק עצמו, שאתמול כבר השיג שלוש חבטות בניצחון המוחץ של יוסטון על האיינג'לס 2:11, ניסה להרגיע את הרוחות ושלח את כולם בחזרה לספסל, אך מאמן האסטרוס, איי ג'יי הינץ, רתח: "השחקן שלנו הושעה בגלל מהלך לא מכוון והפעם, כל הליגה ידעה שהוא הולך לחטוף משהו. הם קיבלו 'מכה חופשית', אפשרות להכניס לו. אני מרגיש רע עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully