וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה החתימה את אמיר רוסתום ואריאל לזמי

18.7.2019 / 14:11

המגן בן ה-20 ושחקן ההתקפה בן ה-25 חתמו לשלוש שנים בקבוצה של יוסי אבוקסיס. בנוסף הודיעו הזהובים על הארכת חוזהו של דניאל פלשר בשלוש שנים נוספות

עריכת וידאו: מתן חדד

הסגל הדליל של בני יהודה מתחיל להתמלא. היום (חמישי) הצטרפו המגן השמאלי אמיר רוסתום ושחקן ההתקפה אריאל לזמי למצבת השחקנים של יוסי אבוקסיס. בנוסף, הודיעו הזהובים על הארכת חוזהו של דניאל פלשר.

רוסתום בן ה-20 חתם על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכניו שי אבני ושחר גרינברג. המגן הוא בוגר מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, ששיחק בעונה החולפת במדי עירוני נשר והיה שותף עם הקבוצה לנשירה מהליגה הלאומית לליגה א'. רוסתום אמר אחרי החתימה: "תודה רבה ליוסי אבוקסיס והצוות המקצועי על האמון, מחכה להחזיר להם ולאוהדים המדהימים שיש לבני יהודה על הדשא, בכל אימון ובכל משחק. קדימה בני יהודה".

לזמי בן ה-25 חתם גם הוא לשלוש שנים באמצעות סוכנו בועז גרן. גם הוא גדל במחלקת הנוער של קרית שמונה, ושיחק בעונה החולפת בהכח רמת גן. עוד קודם לכן הספיק לרשום 15 הופעות בקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב. לזמי אמר: "שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול כמו בני יהודה. מועדון שנותן הזדמנות, אמון ואת כל התנאים על מנת להשתפר ולהתקדם. אני רוצה להודות ליוסי אבוקסיס, הצוות המקצועי וההנהלה על האמון. מבטיח לעשות הכל בשביל לשמח את הקהל הכתום".

פלשר בן ה-21 האריך את חוזהו בשלוש שנים. הבלם שגדל במועדון ושיחק ב-31 משחקים בכל המסגרות בעונה החולפת אמר: "בני יהודה זה הבית שלי ואין תחושה טובה יותר מלהמשיך לעוד 3 שנים בבית, עם החולצה הכתומה, מול האוהדים הנפלאים שלנו. אעשה הכל בשביל להמשיך ולספק לכם רגעים גדולים של אושר. כתום עולה!"

עוד בנושא

ולאדן איביץ' ביקר את ההתאחדות: "המועד של המשחק קצת מוזר"
"אין תירוץ בעולם שיצדיק הדחה": במכבי חיפה דרוכים לקראת מורה
הפשרה של אלונה, הרווח של ב"ש: כך נסגרה העברת אלחמיד לסלטיק

אמיר רוסתום, בני יהודה, לצד שחר גרינברג, שי אבני. בני יהודה, אתר רשמי
ברוך הבא. אמיר רוסתום לצד סוכנו שחר גרינברג ושי אבני/אתר רשמי, בני יהודה
אריאל לזמי מוצג כשחקן בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
אריאל לזמי/אתר רשמי, בני יהודה

ההחתמות מגיעות בהמשך להצהרות של יוסי אבוקסיס מוקדם יותר היום לפיהן הקבוצה תשתדל לא להסתמך על מושאלים כמו בעונות קודמות. "אנחנו משתדלים שיהיו כמה שפחות מושאלים", אמר המאמן. "למכבי תל אביב יש סגל מצוין ויש הרבה שחקנים משם שהייתי שמח לצרף, אבל לא נעשה עוד שנה עם הרבה מושאלים כדי שלא נצטרך לשחרר אותם בעוד שנה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully