וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע המדינה בסקווש ייערך במגרש שקוף בשער יפו בעיר העתיקה בירושלים

18.7.2019 / 9:49

נדב רזיאל ועידו בורשטיין ייפגשו באירוע החגיגי, יו"ר התאחדות הסקווש אביב בושינסקי: "חרדים לצד ערבים שיחקו כאן שבוע סקווש וזה היה נפלא, אין סיבה שזה לא יהיה ספורט מוביל בארץ"

מגרש סקווש, שער יפו, ירושלים העתיקה. איגוד הסקווש, אתר רשמי
נראה נהדר. מגרש הסקווש/אתר רשמי, איגוד הסקווש

העיר ירושלים יודעת לייצר לעצמה לא מעט גימיקים כדי להעצים אירועים ותופעות. גם בספורט רוצים בירושלים להיות ייחודיים ומביאים לא מעט תחרויות כמו זו שתהיה הלילה (חמישי) ממש בשער יפו בכניסה לעיר העתיקה. גמר גביע המדינה בסקווש יערך במגרש שקוף ומיוחד שנמצא כבר שבוע בין מגדל דוד לשער יפו. תיירים רבים אבל בעיקר חרדים וערבים ממזרח ירושלים מתנסים כבר שבוע בלשחק סקווש במקום כה יוצא דופן. המגרש הדומה לאקווריום גדול איפשר לאלפים שחלפו על פניו במשך שבעה ימים להתנסות במשחק אותו רוצה יושב ראש התאחדות הסקווש בישראל אביב בושינסקי להטמיע יותר בציבור.

"עשינו את הגמרים בירושלים כדי להנגיש את הסקווש לציבור המקומי", סיפר בושינסקי, האיש שהביא את מיטש גולדהאר למכבי תל אביב. "כבר שבוע שהמגרש עומד ליד שער יפו ואנשים שלא ידעו מה זה האקווריום הזה שצנח עליהם, נכנסו ושיחקו. אלופי העולם בסקווש גם בגברים וגם בנשים הם מצריים וערביי מזרח ירושלים יודעים זאת. סקווש הפך לספורט השני בפופולריות שלו במצרים ואני טוען שאם המצרים יכולים, אז גם אנחנו. זה לא איסלנדים שעשויים מחומר אחר. אנחנו לא פחות טובים מהמצרים. יהיו לפני גמר הגביע הלילה ילדים מטירה, מזרח ירושלים ויהודים שישחקו יחד. אנחנו עושים מאמץ להגדיל את מספר השחקנים. בתל אביב, ראשון לציון, רעננה והרצליה הסקווש מאוד פופולרי. בירושלים זה כמעט לא קיים ולכן נעזרנו בעיריית ירושלים והקמנו את המגרש הזה. מגדל דוד מימין, שער יפו משמאל וחרדים לצד ערבים שיחקו כאן שבוע סקווש וזה היה נפלא".

מגרש סקווש, שער יפו, ירושלים העתיקה. איגוד הסקווש, אתר רשמי
"יהיו לפני גמר הגביע הלילה ילדים מטירה, מזרח ירושלים ויהודים שישחקו יחד"/אתר רשמי, איגוד הסקווש

בושינסקי ממשיך להאמין בסקווש: "זה משחק בו אתה מגיע לדופק 200 תוך זמן קצר. בארבעים דקות משחק אתה גומר את כל העסק ומוציא אנרגיה. אם אנחנו יודעים לשחק מטקות ואם המצרים אלופי העולם, אין סיבה שהסקווש לא יהיה ספורט מוביל בארץ".

לגמר הגביע הישראלי בסקווש הערב עלה נדב רזיאל, שחקן נבחרת ישראל שמתאמן בארצות הברית, שניצח את אלוף ישראל רועי אברהם שמתאמן בספרד ומדורג 170 בעולם. רזיאל ישחק הערב נגד עידו בורשטיין בן 21. בורשטיין עלה לגמר לאחר שניצח במשחק חצי הגמר את ניר כהן סגן אלוף ישראל.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אביב בושינסקי. קובי אליהו
"אם אנחנו יודעים לשחק מטקות ואם המצרים אלופי העולם, אין סיבה שהסקווש לא יהיה ספורט מוביל בארץ". בושינסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully