וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: נבחרת ישראל בשחייה אמנותית עלתה לגמר שלישי בתחרות

18.7.2019 / 9:33

בנות הנבחרת העפילו לגמר תרגיל הקומבינציה החופשית ("קומבו") מהמקום השביעי, עם 83.6333 נקודות. מדובר בתרגיל שאינו אולימפי, הגמר ייערך בשבת

נבחרת השחייה האומנותית של ישראל באליפות אירופה. רויטרס
זה הגמר השלישי אליו מעפילה הנבחרת, אחרי התרגיל הקבוצתי הטכני והתרגיל החופשי/רויטרס

נבחרת השחייה האמנותית של ישראל ממשיכה לרשום הישגים יפים באליפות העולם בדרום קוריאה, והבוקר (חמישי) בנות הנבחרת העפילו לגמר תרגיל הקומבינציה החופשית ("קומבו") מהמקום השביעי, עם 83.6333 נקודות.

זה הגמר השלישי אליו מעפילה הנבחרת, אחרי התרגיל הקבוצתי הטכני והתרגיל החופשי. להם ניתן להוסיף גם את תרגיל ההיילייט, שנערך במתכונת של גמר ישיר. תרגיל הקומבינציה החופשית, שאינו אולימפי, מהווה מעין שילוב של אלמנטים מתרגילי הסולו, הדואט והקבוצתי. הציון של הבנות הורכב מ-25.2 נקודות על ביצוע, 33.3333 על התרשמות אמנותית ו-25.1 על דרגת הקושי.

מי שהעפילה ראשונה לגמר היא נבחרת רוסיה, עם 96.5667 נקודות, סין הייתה במקום השני ואוקראינה במקום השלישי. הגמר עצמו ייערך בשבת ב-13:00, כאשר עוד קודם, מחר באותה שעה, ישתתפו בנות הנבחרת בגמר התרגיל הקבוצתי החופשי, אליו העפילו מהמקום ה-12.

הנבחרת הישראלית שהעפילה לגמר מורכבת מטלי אוסטרובסקי (עלה מזכרת בתיה), אלינה חלמסקי (הפועל יובלים ירושלים), גל ליטמן (הפועל פ.מ יבנה), מאיה דורף (הפועל דולפין נתניה) אמילי גרין (הפועל יובלים ירושלים), ניקול נחשונוב (הפועל יובלים ירושלים), אריאל נשיא (הפועל יובלים ירושלים), עדן בלכר (הפועל גדרות), שלי בובריצקי (עלה מזכרת בתיה) ויעל פולקה (הפועל גדרות) ומודרכת על ידי המאמנות אנה טרס, סבטלנה בלכר ולריסה קונין.

עוד באליפות, מקום 16 לנבחרת השליחים ב-5 ק"מ. במשחה השליחים מיקס ל-5 ק"מ, סיימה הרביעייה הישראלית במקום ה-16, עם זמן של 57:24.5 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully