וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לקריירת ה-NBA? "דרגאן בנדר צפוי לחתום בצסק"א מוסקבה"

אחרי שנבחר רביעי בדראפט 2016, פורוורד מכבי תל אביב לשעבר קיבל הצעה מאלופת אירופה ויחתום בה אם לא ימצא קבוצה חדשה ב-NBA

דרגאן בנדר פיניקס פול מילסאפ דנבר. AP
יחתום בשורות אלופת אירופה? דרגאן בנדר/AP

זוכרים את דרגאן בנדר? הפורוורד הקרואטי של מכבי תל אביב לשעבר, נבחר במקום הרביעי בדראפט של 2016 אך קריירת ה-NBA שלו לא התרוממה בלשון המעטה. היום (רביעי) מתפרסמים באירופה דיווחים לפיהם הקרואטי עשוי לחזור לאירופה, ולא סתם לאירופה - הוא צפוי לחתום בצסק"א מוסקבה אלופת היורוליג הטרייה. על פי דיווח ב"יורוהופס", בנדר קיבל כבר הצעה להצטרף לצסק"א מוסקבה והוא יחתום בשורותיה אם הוא לא ימצא קבוצת NBA חדשה ביממה הקרובה.

לפיניקס היתה אופציה לעונה רביעית בחוזהו של בנדר אך היא החליטה לא לממש אותה. אם הקרואטי היה ממשיך עונה נוספת בחוזה הרוקי שלו, הוא היה מרוויח בעונה הבאה 5.9 מיליון דולר.

בנדר, ששיחק בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית עונה לפני שנבחר בדראפט, משחק בפיניקס מאז 2016, אבל התקשה להשתלב בשורותיה למרות שקיבל דקות משמעותיות. את העונה החולפת בנדר סיים עם ממוצעים של 5 נקודות ו-4 ריבאונדים בסאנס שהיתה אחת הקבוצות החלשות בליגה. בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם טורונטו האלופה וגם קליבלנד מעוניינות בבנדר, אך זה לא קיבל הצעה ממשית ועשוי "להתפשר" על אלופת היורוליג שנחלשה מאוד עד כה הקיץ ואיבדה שחקני מפתח בעיקר בקו האחורי כמו נאנדו דה קולו, קורי היגינס וסרחיו רודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully