וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:4 את ווסטהאם, צמד לסטרלינג

החלוץ האנגלי כבש פעמיים (59 ו-72) והוביל את האלופה לניצחון בגביע הפרמיירליג באסיה. מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את לידס

עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי האימון של הקבוצות הבכירות באירופה נמשכים גם היום (רביעי).

מנצ'סטר יונייטד, שנמצאת באוסטרליה, פגשה את לידס מליגת המשנה, שהייתה קרובה לעלות לפרמיירליג אבל הפסידה בסופו של דבר לדרבי קאונטי בחצי גמר פלייאוף העלייה. השדים האדומים ממש לא התקשו וניצחו 0:4 משערים של מייסון גרינווד (7), מרכוס רשפורד (27), פיל ג'ונס (51) ואנתוני מרסיאל בפנדל (69).

השער של גרינווד הגיע עם בעיטה מקרוב אחרי מסירת רוחב של הרכש החדש ארון וואן ביסאקה. השער של רשפורד הגיע בתום מהלך אישי יפה אחרי שעבר שני שחקנים ובעט בקלילות פנימה. ג'ונס כבש כמובן בנגיחה את השלישי ומרסיאל, כאמור, כבש מהנקודה הלבנה.

גם גביע הפרמיירליג באסיה נמשך היום (רביעי) עם שני משחקים. וולבס הצליחה להביס 0:4 את ניוקאסל. במשחק השני, מנצ'סטר סיטי לא התקשתה והביסה 1:4 את ווסטהאם. דווקא הפטישים כבשו ראשונים בדקה ה-26. מארק נובל בעט מהנקודה הלבנה פנימה אחרי נגיעת יד ברחבה. סיטי איזנה בדקה ה-33 כשאדריאן ברנאבה שלח כדור נהדר לדויד סילבה, שעצר ובעט פנימה את ה-1:1. סיטי קיבלה פנדל בדקה ה-36 אחרי שאנג'לו אוגבונה ביצע עבירה ברחבה. לוקאס אנמצ'ה בן ה-20 בעט את הפנדל פנימה וזה 1:2. האלופה האנגלית ביצעה הרבה חילופים כמובן ובדקה ה-59 ראחים סטרלינג כבש את השלישי שלה ממצב נוח אחרי מסירת עומק מלירוי סאנה. סטרלינג השלים צמד בדקה ה-72 אחרי מסירת רוחב של קווין דה בראונה וזה 1:4.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
דויד סילבה חוגג עם חבריו/GettyImages
שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully