וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופץ כיתה: ג'ארמר גאלי חתם בהפועל גלבוע/גליל

17.7.2019 / 11:05

אחד מכוכבי הליגה הלאומית בעונה שעברה (28, 1.96), ובנו של כוכב העבר בכדורסל הישראלי ג'יימס גאלי, חתם בשורות הקבוצה של ליאור ליובין וישתף פעולה גם בעונה הבאה עם גיל בני

ONE

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של גלבוע/גליל בעונה שעברה, נגד עירוני נס ציונה

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי ג'ארמר גאלי שהוביל בעונה שעברה את מכבי רעננה למקום הראשון בליגה הלאומית. גאלי יחזור לשתף פעולה עם גיל בני, ששיחק איתו ברעננה, וחתם מוקדם יותר הקיץ בשורות הקבוצה הצפונית. המאמן ליאור ליובין אמר אחרי החתמת גאלי: "מאוד שמחים על החתמת ג'ארמר, לפעמים הדברים הטובים נמצאים קרוב אלינו, גאלי שחקן מאוד מגוון התקפית. ובנוסף בחור נהדר, שומר מצוין, ועם הרבה תשוקה למשחק, בדיוק מסוג השחקנים שאנחנו רוצים בגלבוע"

גאלי (28, 1.96), בנו של ג'יימס גאלי, אחד הזרים המשמעותיים ששיחקו בכדורסל הישראלי בשנות ה-90, שיחק בקולג' קהילתי במשך שנתיים לפני שקיבל את ההזדמנות במיזורי סטייט בשנת 2011, אך אחרי עונה טובה קרע את הרצועה הצולבת וישב עונה בחוץ. בעונת הסיניור שלו רשם 14.4 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק. אחרי שסיים את קריירת המכללות ניסה את מזלו בלוקסמבורג ושיחק במדינה במשך ארבע עונות לפני שחתם בקיץ שעבר ברעננה והפך לאחד מכוכבי הליגה הלאומית עם 23.4 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

הסגל של ליאור ליובין בגלבוע/גליל כולל נכון לעכשיו רק שחקנים ישראלים - הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי ממשיכים לעונה נוספת ומי שהצטרפו לקבוצה הם גיל בני, עמית גרשון מהפועל באר שבע והסנטר עידו פליישר ממכבי אשדוד.

שחקן הפועל גלבוע גליל ג'ארמר גאלי. אתר רשמי הפועל גלבוע גליל, אתר רשמי
עולה לליגת העל. ג'ארמר גאלי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל גלבוע גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully