וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז אדם: "זה משחק שקובע לאן הטורניר יילך", עמית זיס: "צריכים להעלות את הקצב"

16.7.2019 / 20:59

נבחרת העתודה של ישראל תפגוש ברביעי את מונטנגרו (20:30, ספורט 5) בשמינית גמר אליפות אירופה והשחקנים דרוכים. הגארד בטוח: "יהיה לחץ, אבל אנחנו קצת יותר מורגלים". וגם: סגירת המעגל הצפויה של בית הלחמי

ערב גאלה של אליפות אירופה בכדורסל/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת העתודה של ישראל תפגוש מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5) את מונטנגרו במסגרת שמינית גמר אליפות אירופה בתל אביב. ישראל סיימה את שלב הבתים המוקדם עם שני ניצחונות על איטליה ואוקראינה והפסד במשחק הפתיחה נגד סרביה, ואילו מונטנגרו, שנחשבה לנבחרת טובה בפתיחת האליפות, הפסידה לצרפת וטורקיה בשני משחקי הפתיחה שלה, ולא הרשימה כשגברה על בריטניה החלשה שלשום.

בנבחרת ישראל מגיעים להתמודדות נגד מונטנגרו בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב לאכזבה גדולה. הנבחרת שיחקה כדורסל טוב בשלב הבתים, וביחד עם הביטחון והפרגונים שמקבלים, היא מגיעה אופטימית ומלאת ביטחון עצמי. למרות זאת, בצוות המקצועי אמרו לשחקנים כי חשוב לא להכנס ללחץ גם אם פתיחת המשחק לא הולכת כפי המתוכנן ולהשאר בתוכנית המשחק, כשבנבחרת צפויים להמשיך וללחוץ את היריבה כפי שעושים בשני הקמפיינים האחרונים.

שחקני נבחרת העתודה ים מדר, דני אבדיה חוגגים. ברני ארדוב
הרבה על הכתפיים שלהם. אבדיה ומדר/ברני ארדוב

"יהיה לחץ, משחק מאוד חשוב, אנחנו קצת יותר מורגלים וכבר עברנו שלושה משחקים, צריכים להשתחרר מהלחץ ושזה ייכנס לנו לראש", אמר רז אדם לקראת המשחק, "זה משחק שקובע לאן הטורניר יילך, למשחקי דירוג או לרבע הגמר, נעשה הכל כדי להגיע לרבע הגמר, אני בטוח שהקהל יהיה פה כדי לדחוף אותנו. אנחנו צריכים לעשות מאמץ בריבאונד כולם, שכל אחד יסגור את השחקן שלו, ושנהיה מוכנים לקחת כל ריבאונד ולהלחם על כל כדור".

עמית זיס הוסיף: "אם הקהל יבוא כמו שהוא בא בכל משחק, יהיה לנו תמיכה אדירה. נתכונן טוב ונבוא לעשות את העבודה. לא חושב שהגבוהים שלהם ישברו אותנו, אבל יש להם גבוהים טובים מאוד. אני לא יודע אם זה שמישהו שיחק פחות במשחק הקודם פוגע בביטחון, כל אחד צריך להיות מוכן לרגע שלו. אנחנו צריכים להעלות את הקצב מההתחלה ולנסות לסיים את המשחק כבר שיותר מוקדם. כולנו כקבוצה לוקחים את האנרגיות שהקהל נותן לנו, וזה מטורף האווירה שיש באולם, הלחץ הוא לא כמו במשחק הראשון".

הפעם האחרונה שישראל ומונטגנרו נפגשו באליפות אירופה לנבחרות עתודה היה בשנת 2009, אז הפסידה ישראל 66:50 לניקולה ווצ'ביץ' בדרך לירידה לדרג ב', והפעם ינסה המאמן אריאל בית הלחמי להשלים עוד סגירת מעגל במסע המופלא שלו. מונטנגרו הנוכחית היא נבחרת שלא הרשימה בשלב הבתים למרות שמחזיקה באחד השחקנים המעניינים באליפות - מרקו סימונוביץ' (19, 2.14) שמשחק בצדביטה לובליאנה ואמור להבחר בדראפט ה-NBA הבא. מלבד סימונוביץ', שרושם בטורניר עד כה 12 נקודות ו-11.7 ריבאונדים, בנוסף אליו מוביל את הנבחרת הרכז איגור דרובניאק עם 16 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

עוד בוואלה!

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל ניצחה 74:93 את אוקראינה

לכתבה המלאה
רון חולדאי ראש עיריית תל אביב. קובי אליהו
רון חולדאי בערב הגאלה של אליפות אירופה, הערב/קובי אליהו
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם שמעון מזרחי היה שם/קובי אליהו
שחקן נבחרת העתודה עמית זיס. ברני ארדוב
רוצה לחגוג גם מול מונטנגרו. עמית זיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully