וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד דדליין ב-MLB מתקרב: קבוצות הצמרת מתחזקות

הקאבס הביאו מקנזס סיטי את מרטין מלדונאדו בתמורה למגיש שהשיג את האאוט האחרון באליפות של 2016. גם בוסטון עשתה טרייד. ומי מוביל את הבתים השונים והמרוץ לווילד קארד?

מרטין מלדונאדו קנזס סיטי רויאלס. AP
ייכנס לנעליים של קונטרראס. מלדונאדו/AP

הטרייד דדליין של ה-MLB מתקרב ויגיע ביום שני הבא, כך שהקבוצות שנאבקות על אליפות, או לכל הפחות על המקום בפלייאוף, מנסות לעשות מקצה שיפורים.

האלופה בוסטון הביאה לפני כמה ימים מבולטימור בטרייד את המגיש אנדרו קאשנר, שאמור לחזק את הרוטציה המאוד בעייתית של הרד סוקס העונה, בעוד כריס סייל ממשיך להתפרק כמעט על בסיס שבועי. הלילה (בין שני לשלישי), שיקגו קאבס התחזקה בתופס המצוין מרטין מלדונאדו, שהובא מקנזס סיטי תמורת מייק מונטגומרי, האיש שעמד על הגבעה באאוט האחרון של הוורלד סירייס ההיסטורי בו זכתה שיקגו ב-2016. מלדונאדו ייכנס לנעליו של ווילסון קונטרראס, התופס שנבחר למשחק האולסטאר אך נפצע אתמול וייעדר לתקופה לא ברורה.

הקאביז בינתיים ממשיכים להוביל את הבית הצפוף בליגה, ה-NL מרכז, כאשר הם במאזן 44:50 ויתרון של שני משחקים בלבד על פני סנט לואיס ו-2.5 על פני מילווקי, אצלה ה-MVP כריסטיאן יליץ' נותן עונה מדהימה נוספת. גם פיטסבורג וסינסינטי, שמפגרות אחרי שיקגו ב-5.5 משחקים בלבד, ממש לא אמרו את המילה האחרונה בבית הזה.

שני הבתים האחרים של ה-NL פחות צמודים. אטלנטה (37:58) נראית נהדר וברחה לוושינגטון (7.5 משחקים מאחור) ופילדלפיה (9.5) והדודג'רס, במערב, עם מאזן מפלצתי של 33:63 ויתרון עוד יותר מפלצתי של 15 משחקים על פני השנייה אריזונה. הנשיונאלס מובילים כרגע את המאבק הצפוף על הווילד קארד, כאשר כל הקבוצות חוץ ממיאמי נמצאות עדיין בעניינים, מה שמבטיח סיום מסחרר לעונה.

באמריקן ליג, היאנקיז שומרים על פער יציב מהדולקות אחריהם במזרח. הפסים עם מאזן 33:59, הטוב ביותר בחטיבה ומובילים ב-5 משחקים על טמפה ביי ו-9 על הרד סוקס. בבית המרכז מינסוטה לא מפסיקה להפציץ ועם מאזן 34:58 היא ביתרון יפה של 6 משחקים על קליבלנד, בעוד שאר הבית הרחק מאחור.

במערב יוסטון (36:59) מובילה על אוקלנד ב-5.5 משחקים ועל טקסס ב-8.5. האיינג'לס 10 משחקים מאחור ודווקא בעיצומה של ריצה שכוללת כרגע ארבעה ניצחונות רצופים, ראו את מייק טראוט נפצע. הוא בספק למשחקים הקרובים. טמפה ביי מובילה את המרוץ לווילד קארד, קליבלנד ואוקלנד צמודות מאחור ובוסטון, טקסס והאיינג'לס חזק במרדף.

  • עוד באותו נושא:
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully