וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה שלחה מכתב לקונמבול: בטלו את הכרטיס האדום למסי

לא מוותרים: בהתאחדות ערערו על האדום שספג הכוכב מול צ'ילה בקופה אמריקה בעקבות התקרית עם מדל. מסי בעצמו היה חתום על המכתב

רויטרס

הקופה אמריקה כבר מזמן מאחורינו, אבל בארגנטינה עדיין לא נרגעו מהשיפוט המגמתי לטענתם שהפלה אותם לרעה ועזר לברזיל לזכות בתואר. היום (שלישי) במדינה מדווחים שההתאחדות הארגנטינאית שלחה מכתב להתאחדות של דרום אמריקה (הקונמבול) ובו היא דורשת שהאדום שליאונל מסי ספג במשחק על המקום השלישי מול צ'ילה יבוטל לאלתר.

כזכור, מסי הורחק על ידי השופט מריו דה ויואר אחרי שהתעמת עם גארי מדל מצ'ילה. זה היה האדום הראשון של מסי מאז 2005 והשני בסך הכל. על פי הדיווח מסי בעצמו חתום על המכתב, שבו מנומק מדוע לא הגיע לכוכב להיות מורחק וכרטיס צהוב אולי היה משקף הרבה יותר. עוד מצוין במכתב כי אם האדום לא יבוטל, אז מסי צריך לקבל את העונש המינימאלי - כלומר משחק אחד בלבד בחוץ.

מסי בכל מקרה לא צריך לקבל עונש חמור בעקבות האדום הזה, אבל הדאגה האמיתית בארגנטינה היא שהוא יורחק לתקופה ארוכה של עד שנתיים בעקבות ההתבטאויות הקשות שלו אחרי ההפסד לברזיל בחצי הגמר. מסי היה נסער אחרי אותו הפסד וכינה את הקונמבול "מושחתים" וגם טען שהכל היה מתוכנן כדי "לסדר" לברזילאים זכייה בקופה אמריקה הביתי שלהם. בשנה הבאה אגב, ארגנטינה תהיה זו שתארח את הטורניר בצוותא עם קולומביה. השאלה אם מסי יהיה שם.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מורחק מול צ'ילה. רויטרס
האדום יבוטל? מסי ומדל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully