וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: פרטיזן בלגרד פנתה לביברס נאתכו

על פי התקשורת המקומית, הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הסרבית אשתקד הגישה הצעה לקפטן נבחרת ישראל שמחפש קבוצה חדשה אחרי שהתיר את חוזהו באולימפיאקוס

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בווידאו: הצגתו של אנטואן גריזמן בברצלונה

דיווח בסרביה טוען הבוקר (שלישי) שפרטיזן בלגרד הגישה הצעה לביברס נאתכו במטרה לצרפו. קפטן נבחרת ישראל הוא שחקן חופשי מאז שחוזהו באולימפיאקוס הותר, ואחרי שבשבועות האחרונים הוא הוזכר כמועמד לחזור לצסק"א מוסקבה וגם לעבור לבשאקשהיר או אלניאספור הטורקיות, הוא עשוי לנחות בסופו של דבר בבלגרד ולחזור לשתף פעולה עם זוראן טושיץ' ששיחק לצידו בצסק"א.

נאתכו בן ה-31 חתם בקיץ שעבר לשנתיים באולימפיאקוס אבל בתום עונה בה לא זכה למעמד קבוע בהרכב של האדומים הגיע לסיכום עם המועדון על פרידה והפך כאמור לשחקן חופשי. פרטיזן סיימה את העונה החולפת במקום השלישי בליגה הסרבית והיא תפגוש בשבוע הבא במוקדמות הליגה האירופית את המנצחת בין קילמרנוק הסקוטית לקונאס קוואי הוולשית.

ביברס נאתכו שחקן אולימפיאקוס מול ולדימיר שפלייב שחקן דינמו קייב. רויטרס
ינדוד לסרביה? ביברס נאתכו/רויטרס

לפני כשבועיים התייחס נאתכו לעתידו בתקשורת הרוסית ואמר: "אני עוזב את אולימפיאקוס כי לא שיחקתי מספיק. צסק"א? אני אוהב את המועדון הזה, אבל עדיין לא יודע איפה אמשיך את הקריירה שלי", בעוד שדודו אדם נאתכו הכריז: " אם תגיע הצעה מצסק"א, אני חושב שביברס יסכים. הוא בילה כל כך הרבה שנים במועדון ומרגיש בו בנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully