וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.7: מתייס דה ליכט נחת בטורינו לקראת חתימה ביובנטוס

ילד הפלא של אייאקס יעבור בדיקות לפני המעבר הגדול. פ.ס.ז' שילמה לדורטמונד 32 מיליון יורו על דיאלו, ברצלונה השיבה את קוקורלה מאייבר

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בווידאו: אנטואן גריזמן מוצג בברצלונה

העברות

* פריס סן ז'רמן הודיעה על החתמתו לחמש שנים של עבדו דיאלו, המגן הצרפתי של בורוסיה דורטמונד בשתי העונות האחרונות. סכום ההעברה המשוער: 32 מיליון יורו.

* ברצלונה הפעילה את אופציית הרכישה מחדש שלה על מארק קוקורלה ותשלם 4 מיליון יורו לאייבר עבור המגן שנתן עונה טובה אשתקד.

* איינטרכרט פרנקפורט הודיעה: חלוץ הקבוצה סבסטיאן האלר עובר לווסטהאם. הפטישים ישלמו 45 מיליון ליש"ט עבור החלוץ, שעדיין צריך לעבור את הבדיקות הרפואיות. הצרפתי בן ה-25 כבש 33 שערים ב-77 הופעותיו בקבוצה מהבונדסליגה. פרנקפורט משלימה קיץ מדהים: אחרי שקנתה את לוקה יוביץ' ואת האלר ב-7 מיליון יורו כל אחד, היא מוכרת אותם בלמעלה מ-100 מיליון יורו.

* נוריץ' החתימה את המגן הימני סם בייראם, 22, שמגיע מווסטהאם תמורת 750 אלף ליש"ט.

* אברטון רכשה בקצת יותר מ-10 מיליון יורו את קשרה של מנצ'סטר סיטי, פביאן דלף בן ה-29. שחקן נבחרת אנגליה חתם לשלוש שנים בטופיז.

* בגיל 37, הברזילאי הוותיק ננה (בעבר כוכבה של פריס סן ז'רמן) עזב את סאו פאולו וחתם לחצי שנה בפלומיננזה.

שמועות

* האם מחר זה יהפוך רשמי? מתייס דה ליכט נחת הלילה בטורינו לקראת החתימה ביובנטוס.

* ב"מארקה" מדווחים שברצלונה תנסה להחתים הקיץ את ג'וניור פירפו, המגן/קיצוני שמאלי של ריאל בטיס. כמו כן, ב"קאדנה" קופה מדווחים שלעוסמאן דמבלה אין שום כוונה לעזוב את ברצלונה הקיץ ולהיות חלק מעסקת ניימאר. האם זה מה שיתקע את העסקה?

* אנחל קוריאה רוצה לעזוב את אתלטיקו מדריד. הארגנטינאי שכבר משחק חמש שנים אצל הקולצ'ונרוס מודאג שלא יקבל דקות משחק משמעותיות בעונה הקרובה, כאשר טוטנהאם, וולבס, נאפולי ומילאן מעוניינות בו. סעיף השחרור שלו עומד על 100 מיליון יורו.

* בלם מנצ'סטר יונייטד ויקטור לינדלוף שם קץ לשמועות אודות מעבר לברצלונה: "אני מאד שמח להיות שחקן יונייטד, מצפה לעונה שתתחיל". למרות זאת עם הגעתו של הארי מגוואייר מלסטר, השדים האדומים צפויים למכור את אחד הבלמים בסגל.

* ה"מארקה" הספרדי מדווח שטוטנהאם רוצה להחזיר לשורותיה את גארת' בייל (שחוגג בדיוק היום 30). על פי הדיווח בספרד, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו מוכנה לשלם לריאל מדריד בין 50 ל-60 מיליון יורו עבור הוולשי שלא צפוי להישאר בסנטיאגו ברנבאו. סוכנו של בייל, ג'ונתן בארנט, נשאל על הדיווח ואמר ל"סקיי": "אני מעולם לא מגיב על שטויות". אפרופו פוצ'טינו, הקבוצה הודיעה היום על החתמתו של מאוריציו פוצ'טינו, בנו של המאמן, בקבוצה הנוער של המועדון.

ב"אס" מנתחים את המצב וטוענים: בייל עשוי לעזוב במחיר נמוך, אולי בחינם, בגלל המצב הכספי בריאל, שרוצה לחסוך את הכסף של המשכורת שלו (עלות של 30 מיליון יורו לעונה לשלוש השנים הבאות - בסך הכל 90 מיליון יורו). השחקן וסוכנו מתעקשים להצהיר שהוא רוצה להישאר ואין לו כוונה לעזוב, אבל מתחת לפני השטח נעשה גם מצדם ניסיון למצוא פתרון למעבר - בידיעה שאם בייל יגיע לקבוצה ללא עלות גבוהה, הוא יוכל לחתום שוב על חוזה שמן.

* עוד בריאל: "דני סבאיוס קרוב מאוד למעבר לארסנל", מדווח היום "אס", במקביל להתעניינות של טוטנהאם. כך או כך, אם זידאן יאשר, סבאיוס יעזוב רק בהשאלה.

* והבלאנקוס ממשיכים למכור: ב"אסטו אס אתלטי" דווח שריאל מדריד הגיעה לסיכום עם אתלטיקו מדריד על מכירתו של חאמס רודריגס. סכום ההעברה המשוער מוערך בכ-50 מיליון יורו.

* מה ברצלונה מציעה לפריס סן ז'רמן עבור ניימאר, ובאילו שני שחקנים מדובר? דיווחים סותרים בספרד ובצרפת. לידיעה המלאה

* החליט להישאר? ה"סאן" הבריטי מדווח שדויד דה חאה צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח חדש במנצ'סטר יונייטד. הדיווח טוען שהשוער הספרדי ירוויח 375 אלף ליש"ט לשבוע.

* "סקיי": אינטר הגישה הצעה משופרת על רומלו לוקאקו בסך 60 מיליון ליש"ט. אחרי שההצעה הקודמת שהגישו להשאלתו של החלוץ הבלגי לשנתיים נדחתה על ידי מנצ'סטר יונייטד, מקווים האיטלקים לרכוש את לוקאקו ולהחתימו לשלוש שנים.

* שחקן נוסף שככל הנראה יחתום בקרוב יונייטד הוא הארי מגווייר. ב"דיילי מייל" נטען שהבלם כבר עזב את מחנה האימונים של לסטר סיטי, והוא צפוי לעבור ב-48 השעות הקרובות בדיקות רפואיות ולחתום במנצ'סטר יונייטד. סכום ההעברה המדובר עומד על כ-80 מיליון ליש"ט.

צפו בנחיתה של דה ליכט באיטליה

* האם פיליפה קוטיניו בדרך לקאמבק מפתיע לליברפול? ה"ליברפול אקו" טוען שיורגן קלופ מאוד רוצה להחזיר את הברזילאי, ואלופת אירופה מנסה להנחיתו בהשאלה לשנתיים שכוללת אופציית רכישה בקצת יותר מ-90 מיליון יורו.

* סוכנו של קוטיניו קיה ג'ורבצ'יאן התייחס לדיווחים על מועמדותו של הברזילאי למנצ'סטר יונייטד: "זה מועדון גדול, אבל מבחינת פיליפה זה זה יכול להיות מעבר קשה, כמעט בלתי אפשרי, לשחק עבור יריבה של ליברפול כי הוא מרגיש קשר עמוק למועדון". על הדיווחים שקוטיניו יעזוב את ברצלונה אמר סוכנו: "אני רק יודע שנשיא ברצלונה ברתומאו היה ברור מאוד איתי, ואמר לי שהוא לא רוצה שהשחקן יעזוב ושיש לו עתיד בברצלונה. הם עשו מאמץ אדיר כדי לצרף אותו, הוא השחקן היקר בתולדות המועדון".

* מארסיי קרובה להשלים את עסקת רכישתו של דריו בנדטו, חלוץ בוקה ג'ונוירס, 29. ל"פיפה" יש חוזה עד 2021 עם סעיף שחרור של 21 מיליון יורו, הצרפתים צפויים לשלם 15 מיליון.

* אתלטיקו מדריד מעוניינת במגן הימני של טוטנהאם ונבחרת אנגליה קירן טריפייר, שיחליף את חואנפראן שעזב את הקולצ'ונרוס. טריפייר מוערך על ידי הצוות המקצועי של התרנגולים אך איבד את מקומו בהרכב הקבוצה, ובמועדון לא יעמדו בדרכו אם ירצה לעזוב.

* פ.ס.וו איינדהובן מחתימה את המגן השמאלי של הנבחרת הצעירה של צרפת, אוליבייה בוסקגלי, 21, שמגיע מניס.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
יחזור לטוטנהאם? גארת' בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully