וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא צפויה להחתים את המגן השמאלי הנבחן סיימון פירקל

16.7.2019 / 6:30

הקבוצה תחפש מגן שמאלי אחר ותמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות עם סאן מנחם, שקיבל הצעה גם מבית"ר. בסביבת אולסק מעריכים: הוא לא יישאר

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

עיקרי הדברים

- מכבי נתניה לא צפויה להחתים את סיימון פירקל, שנבחן בקבוצה

- בהמשך לכך, יימשכו החיפושים אחר מגן שמאלי. סאן מנחם עדיין על הפרק

- שביעות רצון מהיכולת של רועי קהת במחנה האימונים

- בסביבת ניקו אולסק מעריכים: הוא לא יישאר בקבוצה

seperator

מכבי נתניה צפויה לשחרר את המגן השמאלי סיימון פירקל שנבחן בקבוצה במחנה האימונים בפולין ושותף אתמול (שני) בתיקו 1:1 מול א.א.ק אתונה. נתניה כבר צירפה את בן תורג'מן וכעת תחפש מגן שמאלי נוסף, שאמור להיות זר או ישראלי כמו סאן מנחם, אם האחרון יעדיף את נתניה על פני בית"ר ירושלים שגם רוצה אותו. עתידו של ג'ונתן בורנשטיין במועדון עדיין לא ברור.

בנתניה היו מרוצים מהמחצית הראשונה אמש מול היוונים. בקבוצה קיימת שביעות רצון מיכולתו של רועי קהת שלמרות שלא שיחק בצורה מסודרת תקופה ארוכה, מגלה יכולת טובה במחנה האימונים. גם הבלם רומן גולובארט שאפילו כבש את שער המשווה אתמול, מסתמן כרכש טוב ובנתניה מאמינים שהוא ישדרג את העמדה שהשאיר ברנקו ורגוץ'.

עוד בנושא

בית"ר הביסה 1:4 את ביטוביה ביטוב, אזולאי: "נראה שהקבוצה רצה כמה שנים"
סאן מנחם לא יטוס עם מכבי חיפה לסלובניה: "להחרים אימונים זה לא משהו שעושים"
ברומניה טוענים: גבריאל תמאש במשא ומתן מתקדם עם אסטרה ג'ורג'יו

עוד בוואלה!

בית"ר הביסה 1:4 את ביטוביה ביטוב, אזולאי: "נראה שהקבוצה רצה כמה שנים"

לכתבה המלאה
רועי קהת שחקן מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
מרשים באימונים. רועי קהת/דני מרון

ניקו אולסק ממשיך להתאמן ולשדר עסקים כרגיל, אבל גם במועדון וגם בסביבתו של הקשר מדברים על כך שהוא לא יישאר בסופו של דבר מאחר שנתניה הביאה את אלמוג כהן. יונס מלדה עדיין לא כשיר והוא סוחב את שרידי הפציעה מהעונה שעברה בברכו, כך שייקח לו עוד זמן עד שהוא יחזור לתפקוד מלא ויגשים את מה שמצפים ממנו לעונה הקרובה.

היום יקיימו בקבוצה ישיבה מקצועית על כל הנושאים שעלו באחרונה ובראשם אופציית צירופו של חן עזרא. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יצטרכו להחליט בתום המחנה האם הם מעוניינים בעזרא, שבינתיים לא מגיע להסדר עם הפועל באר שבע אבל צפוי לסיים את ההתקשרות בבירת הנגב בקרוב.

אם הצוות המקצועי של מכבי נתניה יבקש מהבעלים אייל סגל את עזרא, צפויה נתניה לחדש את הקשר איתו מיד כשהיא תשוב ארצה מהמחנה. בכל מקרה היא תציע לו רק את החוזה על סך 110 אלף דולר שכבר הוצע לו לחתום עליו ערב היציאה לפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully