וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "השחקנים חיפו על השטויות שלי". כתב ESPN החמיא לים מדר

15.7.2019 / 22:45

המאמן האשים את עצמו בפיגור הגדול בפתיחת המשחק מול אוקראינה. מדר סחט מחמאות ממייק שמיץ, אבדיה חוגג: "אין על עם ישראל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת העתודה רשמה הערב (שני) את ניצחונה החשוב ביותר באליפות אירופה עד כה, אחרי שהביסה 74:93 את אוקראינה. בכך הנבחרת נמנעה מהצטלבות עם צרפת או טורקיה החזקות בשמינית הגמר, ותפגוש בשלב זה את מונטנגרו. אם תעלה לרבע הגמר, תפגוש שם את לטביה או ליטא.

הנבחרת פתחה חלש ונקלעה לפיגור 15 נקודות במחצית הראשונה, אולם דני אבדיה (21 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), יאיר קרביץ (18), נעם אביבי (15 ו-7 ריבאונדים) ורז אדם (12 ו-8 ריבאונדים) הנהיגו קאמבק והובילו את הבריחה במחצית השנייה.

מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי לקח על עצמו אחריות בסיום: "כל ה-15 הפרש זה רק אני, עשיתי שטויות ברבע הראשון והשחקנים חיפו עליי. יש לנו הרבה כוח אש, מחר אנחנו נחים והשלב החשוב מגיע. קצת עצרתי אותנו בהתחלה, אבל שמרנו מעולה במחצית השנייה, כל מי שעלה שיחק טוב ובסך הכל הנבחרת עשתה את העבודה. גם השחקנים צריכים להתאוורר קצת, הם יהיו קצת עם המשפחות ומחר בערב נחזור להתאמן לקראת המשחק הבא".

שחקן נבחרת העתודה דני אבדיה. ברני ארדוב
"יש לנו המון אופי". דני אבדיה/ברני ארדוב

דני אבדיה הוסיף: "יש לנו המון אופי. כל שחקן בקבוצה יודע מה התפקיד שלו, אנחנו מתחילים קצת ישנונים, אבל אני לא דואג ואני תמיד יודע שבסופו של דבר נתעורר וניתן את ה-100 אחוז שלנו. לא קל בכלל לשחק באווירה כזאת, אני לא רגיל לזה. אני בסופו של דבר מקבל את הכדורים לאחד על אחד ומנסה לסיים אותם. אין על עם ישראל, כולם מגיעים ונותנים אווירה מדהימה, אין יותר טוב מלשחק באווירה כזאת".

יאיר קרביץ אמר: "שטפנו את המגרש במחצית השנייה. הקהל מדהים, האווירה מטורפת וזה כבוד גדול לשחק פה. היתה עבודת צוות, הפנים קדימה למשחק הבא. משחק הלחץ זה ה-DNA שלנו, אנחנו מתחילים משם ואז ההתקפה זורמת לנו".

רז אדם שהיה אחד הבולטים בנבחרת ותרם 12 נקודות ושמונה ריבאונדים: "אני חושב שבמחצית השנייה יותר נהנינו, היינו משוחררים ושיחקנו יחד, וזה מה שאנחנו צריכים - רק ליהנות ולשחק", אמר. "אתה לא יכול להיות עייף באווירה הזאת. יש עכשיו יום חופש לנוח, נעשה אימון קל, נשחרר קצת את הראש ונבוא למשחק הכי חשוב שלנו".

כתב ESPN מייק שמיץ, שהגיע לישראל היום כדי לעקוב מקרוב אחרי שחקנים עם פוטנציאל NBA, ציין שסקאוטים רבים מה-NBA נכחו באולם כדי לעקוב אחרי דני אבדיה, אבל התלהב דווקא מים מדר, עליו כתב: "עוד משחק נהדר לים מדר בן ה-18, רכז תזזיתי ותוסס, יצירתי בפיק אנד רול עם אינסטיקטים לאסיסטים. הוא נשכני מאוד גם בחלק ההגנתי. היו לו שלושה משחקים ענקיים".

עוד בוואלה!

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל ניצחה 74:93 את אוקראינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully