וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הבלם צליל נחמיה סיכם, נדחתה ההחלטה על חן עזרא

14.7.2019 / 19:32

הקבוצה צירפה את הבלם שהצטיין במדי העולה החדשה, ההחלטה על עזרא תתקבל אחרי ישיבה מקצועית שתתקיים בתום המשחק נגד א.א.ק אתונה. תורג'מן המריא לפולין, בורנשטיין עשוי לעזוב

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי נתניה הודיעה היום (ראשון) שהבלם צליל נחמיה, 24, שבעונה שעברה הצטיין במדי בנס ציונה בהעפלתה לליגת העל, סיכם במועדון לעונה אחת עם אופציה לשתיים נוספות.

נתניה תקיים מחר (שני) את משחקה השלישי במחנה האימונים בפולין ובסיומו תתקיים ישיבה מקצועית בין כל הגורמים במועדון על מנת להחליט האם לחזור לשולחן המשא ומתן לצירופו של חן עזרא. כזכור סירב עזרא לחתום על חוזהו במכבי נתניה לפני תשעה ימים ובמועדון החליטו להתקדם הלאה ולתת לקבוצה לרוץ במחנה בלעדיו. מחר או לכל המאוחר ביום שלישי יחליטו במועדון אם לחזור למגעים מולו, שכן יש בינו לבין הפועל באר שבע הפרש כספי בכל הנוגע לפיצוי על התרת חוזהו.

המגן השמאלי בן תורג'מן שסיכם עקרונית והמריא למחנה האימונים כדי להצטרף לחבריו החדשים, יחתום במועדון ויצטרף. באשר לג'ונתן בורנשטיין עדיין לא ברור האם הוא ישאר או שבמקומו יוחתם המגן השמאלי האוסטרי סימון פירקל, שנבחן במחנה.

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה תפגוש מחר את א.א.ק אתונה למשחק השלישי שלה במחנה האימונים בפולין. במשחק הראשון היא הפסידה 3:2 לנובי סונץ' מליגת המשנה בפולין ובמשחק השני נפרדה ב-1:1 מגורניק ז'אבז'ה שמשחקת בליגה הראשונה בפולין.

חן עזרא מול אופיר קריאף, הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין לא סיכם עם הפועל באר שבע את תנאי העזיבה. עזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully