וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: נו היטר לאיינג'לס במשחק ההוקרה לטיילר סקאגס המנוח

הקבוצה מעיר המלאכים קיימה את משחק הבית הראשון שלה מאז מותו הטראגי של המגיש בגיל 27: אמו זרקה את ההגשה הראשונה, כל השחקנים עלו עם חולצות שלו וטיילור קול ופליקס פנייה חיברו נו היטר פנטסטי

איזה לילה מדהים ומרגש עבר על לוס אנג'לס איינג'לס בין שישי לשבת: הקבוצה מעיר המלאכים, במשחק הבית הראשון שלה מאז מותו הטראגי של המגיש טיילר סקאגס לפני כשבוע וחצי, העניקה לשחקן המנוח מחווה יפהפייה ולקינוח, השיגה נו היטר שהתחלק בין שני מגישים שונים ב-0:13 על סיאטל.

האיינג'לס היו בדרכים כאשר סקאגס נמצא ללא רוח חיים בחדר מלון לפני משחק מול טקסס ריינג'רס בתחילת השבוע שעבר. הקבוצה ניסתה בימים האחרונים לצאת מההלם והלילה, אחרי פגרת האולסטאר, שבה לעיר המלאכים.

דבי סקאגס, אמו של טיילר, זכתה לכבוד להגיש את ההגשה הראשונה במשחק היישר לידיו של חברו הטוב ביותר וכל שחקני הקבוצה עלו להתמודדות עם החולצה 45, אותה לבש סקאגס, ועם שמו. המספר שלו נכתב על הגבעה בה העביר שעות ארוכות כל כך ותמונתו נפרשה על קיר האאוטפילד.

ואז החל המשחק עצמו וכבר באינינג הראשון מייק טראוט הנרגש חבט להומראן והאיינג'לס השיגו שבע ריצות בסך הכל. טיילור קול פתח את המשחק עבורם והגיש שני אינינגים מושלמים לפני שהוחלף בפליקס פנייה, שרתח עם שבעה אינינגים בהם הוליך שחקן אחד בלבד, כשהוא סוגר את הנו היטר המשותף ה-13 בתולדות הליגה, השני בתולדות המועדון והשני העונה במייג'ורס. עם סיום המשחק הורידו כל השחקנים את חולצות המשחק שלהם והניחו אותן על הגבעה.

פנייה אמר בסיום: "אני עצוב מאוד שהוא לא כאן איתנו. עשינו את זה בשביל המשפחה שלו. הוא יהיה איתנו כאן לנצח". קול הוסיף: "התחלנו את היום הזה עם ההגשה הראשונה של דבי, זה היה מדהים. זה לילה מאוד מיוחד עבור הקבוצה שלנו והאוהדים. עשינו את זה בשביל טיילר והמשפחה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully