וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: נבחרת העתודה פותחת את אליפות אירופה הביתית מול סרביה

12.7.2019 / 15:15

הנבחרת של אריאל בית הלחמי תתחיל את המסע לשמירת התואר נגד הנבחרת החזקה מהבלקן (21:00, ספורט 5) עם הכוכב מרקו פצ'ארסקי, שהוביל את נבחרת הנוער הסרבית לזכיות באליפות אירופה ב-2017 ו-2018

ים מדר נבחרת עתודה מול קרואטיה. דני מרון
פתיחה מאתגרת. ים מדר/דני מרון

נבחרת העתודה של ישראל, אלופת אירופה לשנת 2018, תפתח מחר (שבת, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) את הופעותיה באליפות אירופה בתל אביב כשתפגוש את נבחרת סרביה בדרייב אין. האולם צפוי להיות מלא ב-3,000 צופים, לאחר שכל הכרטיסים שהוצאו למכירה נרכשו, ובאיגוד הכדורסל הצליחו להפשיר עוד 150 כרטיסים שהוצאו גם כן היום.

ישראל רשמה הכנה טובה מאוד לאליפות, לפחות בכל הקשור לנעשה על המגרש, כשהיא מקבלת תרומה יפה ממספר שחקנים - דני אבדיה וים מדר שאמורים להיות הכוכבים של הנבחרת, עידן אלבר, יאיר קרביץ תומר לוינסון, נועם אביבי ותומר פורת שהפגינו כמה משחקים מצוינים, ואופק מלכה ורז אדם שמביאים הרבה אנרגיות מהספסל. המאמן אריאל בית הלחמי החליט לצרף את עמית זיס ויותם חנוכי לסגל, למרות שלא היו בכשירות מלאה ופספסו חלק ניכר מההכנה, וכן את שחר עמיר.

דני אבדיה, נבחרת העתודה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
בנבחרת בונים עליו. דני אבדיה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

הנבחרת התכנסה אתמול במלון דן פנורמה בתל אביב, שיארח את כל נבחרות האליפות, והיום יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק נגד סרביה בדרייב אין. האווירה בתוך הנבחרת היא טובה, והשחקנים דיווחו על התרגשות רבה אבל גם על אופטימיות.

סרביה, אחת הנבחרות שמועמדות ללכת רחוק בטורניר הזה, צירפה ברגע האחרון לסגל את שחקן הפנים מרקו פרקאצ'י שהוביל את אליפות העולם עד גיל 19 בנקודות עם 22.1 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. פרקאצ'י הוביל את נבחרת הנוער הסרבית, שרובה משחקת כיום בנבחרת העתודה, לזכייה באליפות אירופה בשנת 2017 ו-2018, והסרבים בהחללט רואים את עצמם מועמדים ללכת עד הסוף בטורניר.

במשחק נוסף בבית הישראלי, יפגשו בשעה 21:00 בזיסמן אוקראינה ואיטליה. הבית המקביל, ממנו תגיע יריבת ישראל במשחק הקריטי בשמינית הגמר ביום רביעי, ישחקו טורקיה נגד בריטניה (16:30, דרייב אין) ולאחר מכן צרפת נגד מונטנגרו (18:45, דרייב אין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully