וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התחבטויות רבות: פיטר קראוץ' הודיע על פרישה בגיל 38

החלוץ גבה הקומה שסיים חוזה בברנלי ויתר על הצעות מליגת המשנה: "גאה על מה שהשגתי בקריירה, הכל היה חלום אחד שהתגשם"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחד השחקנים האהודים והמיוחדים בכדורגל האנגלי בשנות ה-2000 תולה את הנעליים: פיטר קראוץ' הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל בגיל 38, אחרי קריירה מפוארת שכללה 677 הופעות ו-187 שערים בפרמיירליג.

חוזהו של החלוץ גבה הקומה בברנלי הסתיים, ולאחר לבטים רבים הוא בישר בחשבון הטוויטר שלו על כוונתו לפרוש. "אחרי הרבה התחבטויות שהיו לי הקיץ, החלטתי לפרוש מכדורגל. המשחק הנפלא הזה נתן לי הכל", כתב. "אני כל כך אסיר תודה לכל מי שעזר לי להגיע למקומות שהגעתי אליהם וסייע לי להישאר ברמות הגבוהות של הכדורגל במשך כל כך הרבה זמן. אם בגיל 17 הייתם אומרים לי שאשחק בגביע העולמי, אעפיל לגמר ליגת האלופות, אזכה בגביע האנגלי ואגיע ללמעלה מ-100 שערים בפרמיירליג, הייתי חושב שאתם משוגעים. הכל היה חלום אחד גדול שהתגשם".

קראוץ' עבר קבוצות במהלך הקריירה הארוכה שלו. הוא החל את דרכו במועדון נעוריו טוטנהאם, המשיך לק.פ.ר, פורטסמות', אסטון וילה, נוריץ' וסאות'המפטון, ורשם את שנותיו הטובות ביותר בליברפול, שאת מדיה לבש בין 2005 ל-2008. לאחר מכן חזר לקדנציות שניות בפורטסמות' וטוטנהאם, והמשיך לשמונה עונות בסטוק סיטי, בה הפך לסמל. את העונה האחרונה בקריירה, כאמור, העביר בברנלי, במדיה ערך שש הופעות בלבד בפרמיירליג וסיים ללא שערים.

פיטר קראוץ' נבחרת אנגליה חוגג שער במונדיאל 2006. Ross Kinnaird, GettyImages
סימן ההיכר של קראוץ': ריקוד המכונה/GettyImages, Ross Kinnaird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully