וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מגה טרייד ב-NBA: ווסטברוק עבר ליוסטון, כריס פול באוקלהומה סיטי

עוד טרייד ענק ב-NBA: כוכב OKC מתאחד עם ג'יימס הארדן ברוקטס, שהצליחו להיפטר מחוזהו הכבד של הרכז הוותיק (34) והעבירו בנוסף שלל בחירות דראפט. CP3 עשוי לעבור בטרייד נוסף למיאמי

עריכה: מתן חדד

אחרי כמה ימים שקטים יחסית, הגיע הטרייד הגדול שחיכינו לו ב-NBA. ראסל ווסטברוק מלך הטריפל דאבלים של הליגה עבר בטרייד ליוסטון וישתף פעולה שוב עם ג'יימס הארדן. אוקלהומה סיטי תקבל תמורתו את כריס פול ועוד שתי בחירות מוגנות בסיבוב הראשון בדראפט ב-2024 ו-2026 ובנוסף ועוד שתי החלפות של בחירות ב-2021 ו-2025.

יוסטון, שראתה את גולדן סטייט מדיחה אותה מהפלייאוף בשנתיים האחרונות, הצליחה לאחד בשורותיה שני שחקנים שנבחרו בעבר ל-MVP של הליגה ושיחד עם קלינט קאפלה יוצרים שלישייה קטלנית.

לגבי אוקלהומה סיטי, שבונה את עצמה מחדש ואיבדה מוקדם יותר גם את פול ג'ורג' לטורונטו, ייתכן מאוד שהיא הסכימה לקבל את כריס פול רק כדי להעביר אותו בטרייד למיאמי כדי להצעיר את הקבוצה ובמקרה כזה ייתכן שההיט יבקשו גם בחירות דראפט כדי לספוג את חוזהו הכבד של פול בן ה-34. (124 מיליון דולר לשלוש שנים). לווסטברוק נותרו ארבע שנים בחוזה ה-171 מיליון דולר שלו (כולל אופציה של 47 מיליון דולר לשחקן בעונה האחרונה) וביוסטון יש לו סיכוי ממשי להגשים את החלום ולזכות באליפות ראשונה בקריירה.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק לצד יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
שוב מתאחדים. ווסטברוק והארדן/AP

ווסטברוק, שנבחר במקום הרביעי על ידי הת'אנדר ב-2008 (אז נקראה סיאטל), עוזב את הקבוצה בפעם הראשונה כמלך הסלים שלה בכל הזמנים (18,859), כסגן מלך האסיסטים (6,897) ושלישי בריבאונדים (5,760) וחטיפות (1,442). ווסטברוק נבחר ל-MVP של הליגה ב-2016/17, שנה לפני שהארדן חברו החדש לקבוצה עשה זאת. באותה עונה הוא הפך לשחקן השני בהיסטוריה אחרי אוסקר רוברטסון שמסיים עונה עם ממוצע שם טריפל דאבל. הוא שבר את שיאו של רוברטסון עם טריפל דאבלים לעונה (42) ולאחר מכן רשם שתי עונות נוספות עם ממוצע של טריפל דאבל. בנוסף, ווסטברוק הוא אחד מעשרה שחקנים בלבד בליגה שחצו את רף 15,000 הנקודות, 5,000 ריבאונדים ו-5,000 אסיסטים באותה קבוצה. מאז שווסטברוק נבחר בדראפט, רק סן אנטוניו ויוסטון השיגו יותר ניצחונות מאוקלהומה סיטי, שלא הצליחה לזכות באליפות הנכספת למרות שהיא הצליחה לאחד בשורותיה את ווסטברוק, הארדן וגם קווין דוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully