וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מדליה: האולימפית הובסה במשחק על המקום השלישי באוניברסיאדה

11.7.2019 / 20:27

הנבחרת של עודד קטש הובסה 86:69 וסיימה בפעם השלישית בהיסטוריה במקום הרביעי. רפי מנקו וליאור קררה סיימו עם 16 נקודות כל אחד

שחקן נבחרת ישראל עידן זלמנסון. ברני ארדוב
סיום מתסכל. עידן זלמנסון/ברני ארדוב

אכזבה גדולה לנבחרת האולימפית של ישראל בטורניר הכדורסל באוניברסיאדה באיטליה, כשהובסה במשחק על מדליית הארד 86:69 בידי אוסטרליה ובפעם השלישית בהיסטוריה מסיימת את הטורניר במקום הרביעי ומחוץ לפודיום.

אחרי שניצחה בכל ארבעת משחקיה הראשונים, כולל על אוסטרליה בשלב הבתים, ראתה עצמה ישראל כמועמדת לזכייה, אך מסיימת ללא מדליה.

אוסטרליה שלטה מהפתיחה, עלתה לי 12:0 ורק אחרי ארבע דקות ורבע קלע זלמנסון נקודות ראשונות .קררה שעלה מהספסל וגוט צימקו את הפער ל-7, אלא שואסילייביץ' הוביל ריצה נוספת ובסיום הרבע 9:24 לאוסטרליה. בריסקר קלע מבחוץ וביחד עם זיו ניסה למזער נזקים, אבל האוסטרלים המשיכו לצלוף מבחוץ ובהובלת ואסילייביץ' ברחו ל-47:25 במחצית.ישראל רשמה רבע שלישי טוב, ירדה בסיומו בפיגור 62:49, אך אוסטרליה שוב ברחה ליתרון 18 בתחילת הרבע הרביעי, וגמרה את הסיפור עם ניצחון 69:86.

קלעו לישראל: רפי מנקו וליאור קררה 16 כל אחד, עידן זלמנסון 11, יפתח זיו ואור לאומי 7 כל אחד, נתנאל ארצי 4, גולן גוט ומייקל בריסקר 3 כל אחד, דניאל קופרברג 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully