וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 מול לאצ'י באלבניה

11.7.2019 / 20:20

הקבוצה של בכר נראתה רע, אך השיגה תוצאה טובה לקראת הגומלין. גל לוי המחליף (78) הציל אותה ממבוכה עם שער יפה אחרי שנוובואזה הימם כבר בדקה השלישית. הגומלין בעוד שבוע

שחקן הפועל באר שבע בן שהר נגד פוגון. טוויטר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
תוצאה סבירה לקראת הגומלין. בן שהר/אתר רשמי, טוויטר רשמי הפועל באר שבע

אחרי קיץ די מהפכני ושינויים אינטנסיביים בסגל, הפועל באר שבע פתחה הערב (חמישי) את העונה האירופית שלה עם 1:1 באלבניה מול לאצ'י החלשה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. זמן קצר בלבד לפני המשחק חאתם עבד אלחמיד ביקש מבכר לא להשתתף במשחק משום שאינו מרגיש מוכן במאה אחוז. לואי טהא פתח במקומו, אך כבר בדקה השלישית האלבנים היממו את באר שבע עם שער של קיריאן נוובואזה שניצל תגובה מאוחרת של שטקוס ונגח פנימה.

לבאר שבע היה המון זמן להגיב לשער הזה, אבל מלבד בעיטה של ניב זריהן, היא לא הגיעה לשום מצב במחצית הראשונה. דווקא האלבנים היו קרובים להכפיל את התוצאה עם בעיטה מדהימה של טקו מ-55 מטרים מעל שטקוס שיצא מחוץ לשערו ומנע בקושי ספיגה. אלא שבמחצית השנייה ברק בכר שלף את גל לוי שהגיע מהפועל פתח תקוה ושמונה דקות אחרי שנכנס הוא כבש את שער החוץ היקר (78) שמעמיד את באר שבע בסיטואציה הרבה יותר נוחה לקראת הגומלין. באר שבע תהיה פייבוריטית מובהקת בטרנר בשבוע הבא, אך היכולת הזו לא תספיק לה כדי להגיע לשלבים המאוחרים ובטח שלא לשלב הבתים. באר שבע צפויה להיראות טוב יותר במשחק שייערך בארץ, שם בכר צפוי לקבל גם את רמזי ספורי וחנן ממן שלא היו כשירים להתמודדות הזו.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
ההגנה שלו ספגה כבר בפתיחה. מיגל ויטור/דני מרון

הרכב הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טהא, שון גולדברג, עדן שמיר, נאור סבג (תומר יוספי, 87), ניב זריהן (גל לוי, 71), ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר (חוסה אנחל קאריו, 75).

הרכב לאצ'י: גנטיאן סלמאני, אלכסנדר איגנייטוביץ', אגלנטין גיוני, דויד דומגיוני, עבדורמן פנגאי, יוליאן שהו, רגי לושקיה, רדון ג'יג'ה, ארדיט דליו, קיריאן נוובואזה, טקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
יש לו הרבה עבודה. ברק בכר/שלומי גבאי

מהלך המשחק

דקה 3: גול! באר שבע עוד לא הספיקה להיכנס למשחק וחטפה את הראשון. קיריאן נוובואזה קיבל הרמה מצד שמאל ונגח כדור לא חזק לפינה שהכניע את שטקוס המהוסס. 0:1 ללאצ'י.

דקה 15: נאור סבג ניסה לרשום איום ראשון עם בעיטה מ-25 מטרים למסגרת, אבל הכדור שלו היה חלש ונקלט בקלות על ידי סלמאני השוער האלבני.

דקה 20: בן שהר קיבל כדור ברחבה וזרק את עצמו על הדשא. למרבה מזלו הוא לא קיבל כרטיס צהוב על ההתחזות הזו.

דקה 25: מצב ממשי ראשון של באר שבע. ניב זריהן השתחרר מהלחץ במרכז, חדר לרחבה ובעט כדור די חזק שנהדף על ידי סלמאני שלראשונה נאלץ ממש למתוח את איבריו.

דקה 30: וואו, כמעט שער מדהים לאלבנים. טקו זיהה את שטקוס מחוץ לשער ומאחורי החצי הקשית כדור אדיר שנהדף בקושי על ידי השוער לקורה. מזל גדול לבאר שבע.

דקה 59: ג'ימי מרין כמעט השיג את השוויון בבעיטה מקרוב, אבל הכדור שלו נעצר בקורה.

דקה 71: ברק בכר שלף את גל לוי שהחליף את ניב זריהן בכנף ימין.

דקה 78: גול! גל לוי המחליף קיבל כדור משון גולדברג באגף השמאלי והפציץ פנימה מזווית קשה לקורה ופנימה. באר שבע משווה ל-1:1 ומשיגה שער חוץ חשוב מאוד.

דקה 84: באר שבע כמעט השלימה מהפך עם בעיטה אדירה של עדן שמיר, אבל הכדור שלו נהדף במשקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully