וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: בן מיזן ונועם גמון חתמו בקבוצה

11.7.2019 / 18:26

שחקנה של מרמורק בעונה שעברה חתם רשמית אחרי שהתחיל להתאמן עם הקבוצה ביום שני. המגן הימני הצטרף בהשאלה מהפועל באר שבע

יוטיוב

הפועל כפר סבא הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של בן מיזן לעונה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים אדם קידן, חתם על חוזהו אחרי שכל תנאיו סוכמו עוד בטרם החל להתאמן עם הקבוצה ביום שני. מיזן בן ה-24, שפרץ בעונה שעברה במדי הפועל מרמורק מהליגה הלאומית, היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל ואף החל בהתרשמות במכבי נתניה. בתום שבוע אימונים בנתניה, הוחלט לא להחתימו ובסופו של דבר הוא הגיע לכפר סבא וחתם בשורותיה.

מיזן אמר אחרי החתימה: "יש כאן אנשים מצוינים ואווירה טובה להצלחה. קיבלו אותי נפלא מהרגע הראשון. מצפה ומחכה לפגוש באוהדים ולשמח אותם. בטוח ביכולתי לעזור לקבוצה להצליח. אעבוד הכי קשה עבור כך".

כפר סבא החתימה מוקדם יותר גם את נועם גמון, שהצטרף בהשאלה מהפועל באר שבע. המגן הימני בן ה-22, ששיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, גדל במחלקת הנוער של באר שבע, ושיחק בעבר בנבחרות הנערים והנוער של ישראל ובנבחרת הצעירה.

"אני שמח ונרגש להצטרף להפועל כפר סבא", אמר גמון לאחר החתימה. "שמעתי שמדובר במועדון מצוין עם מסורת בליגה הבכירה. אני מודה לאופיר חיים ויצחק שום על ההזדמנות ומקווה להחזיר במגרש". גמון הפך להחתמה השישית של הירוקים הקיץ, לצידם של מוחמוד יוסף, נירן רוטשטיין, רוי רונן, סודיק אטנדה ובובקאר טראורה.

בן מיזן הפועל כפר סבא. אתר רשמי
בן מיזן עם סוכנו אדם קידן/אתר רשמי
נועם גמון שחקן הפועל כפר סבא. הפועל כפר סבא, אתר רשמי
עולה לליגת העל. נועם גמון/אתר רשמי, הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully