וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה רובין: "אני הולכת לתת לה נוק אאוט בסיבוב הראשון או השני"

הלוחמת תהיה הישראלית הראשונה שתתמודד מול אלופת עולם מכהנת, הקנדית ג'וליה באד (שישי, 4:00, אגו טוטאל). בפודקאסט ה-MMA של אגו טוטאל היא מתייחסת גם לחוויה ההורית: "רוצה להיות אלופת העולם הראשונה שהיא אמא"

לוחמת ה-MMA הישראלית אולגה רובין תעשה מחר (שישי) היסטוריה כשתעלה לקרב על אליפות העולם של בלאטור במשקל נוצה. היא תתמודד מול ג'וליה באד הקנדית בקרב המרכזי של אירוע בלאטור 224 (04:00, שידור ישיר באגו טוטאל - אפיק 62 בהוט או 66 ביס).

הלוחמת הישראלית הגיעה לפודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל, טייקדאון, והתייחסה לקרב ההיסטורי (הפעם הראשונה שלוחם או לוחמת MMA ישראליים יתמודדו על אליפות עולם). רובין וחיים גוזלי, שגם כן התארח בפודקאסט לאחר הניצחון הגדול שלו במדיסון סקוור, דיברו על מצב ה-MMA בארץ, על העתיד והציבו אתגר למישהו מעניין ביחד.

רובין התייחסה תחילה גם לאפשרות שתהיה האמא הראשונה שתכהן כאלופת עולם וגם ליחס מהתקשורת: "מישל ווטרסון מה-UFC התחילה את הקמפיין הזה של להיות האמא הראשונה שהיא גם אלופת עולם, ואני יושבת על הספה ואומרת לעצמי - אני הולכת לעשות את זה. אני 'כמובן' לא אקבל את אותו הסיקור על זה כמוהה. באנגליה עשיתי 10 ראיונות בעקבות קרב האליפות, ובארץ זה הריאיון הראשון שלי לגבי הקרב. בארץ אין באמת מודעות מה זה MMA, הם לא מבינים שזה כמו משחק שחמט: זה טכני, זה טקטי, זה מעניין".

על הקושי בלחלק את הזמן בין המשפחה לחנות האימונים: "לדעת שהילד שלי במצב האופטימלי בלעדיי, עד כמה שלי זה קשה, זה מדהים בעיניי. בעלי עושה הכל: הוא גם עובד, הוא גם נמצא עם הילד, הוא מלמד אותו, הוא איתו, הוא אבא מדהים. זה משאיר אותו במצב יותר רגוע להיות במחנות אימונים. הוא נותן לי את כל האופציות להגיע לטופ של הטופ. למזלי הבן שלי מאוד מבין, הוא סופר 14 ימים אחורה ואומר 'מאמא טסה ל-14 יום לעשות בום בום ואז היא תחזור', והכל בסדר".

על קרב האליפות מול ג'וליה באד אמרה הלוחמת הישראלית: "אני עקבתי אחרי הקריירה של ג'וליה מלא שנים, מן הסתם היא מישהי מאוד דומיננטית בתחום, היא לוחמת ותיקה, אני מעריכה אותה, אפשר לומר שפעם היא הייתה מודל לחיקוי עבורי. נדיר להיות בסיטואציה שאתה נלחם נגד האלילים שלך, וזה המצב כרגע. אבל, כאלופה היא לא עושה עבודה כל כך טובה לקדם את המחלקת משקל נוצה בבלאטור. היא לא אקטיבית, אין את הכריזמה הזו שאנשים לראות מאלופה ואני חושבת שהגיע הזמן להעיר את המחלקה הזו. אני הולכת לתת לה נוקאאוט בסיבוב הראשון או השני".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully