וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "הנבחרת מוכנה". ים מדר: "התרגשות גדולה"

10.7.2019 / 18:29

נבחרת העתודה קיימה אימון פתוח לקראת פתיחת אליפות אירופה. המאמן: "הטורניר בארץ מאוד עזר לנו". החל מהערב ינחתו יתר הנבחרות

מאמן נבחרת העתודה, אריאל בית הלחמי. אתר איגוד הכדורסל, אתר רשמי
משימה מאתגרת. בית הלחמי/אתר רשמי, אתר איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה של ישראל קיימה היום (רביעי) אימון פתוח לתקשורת לפני אליפות אירופה שתיפתח ביום שבת הקרוב בתל אביב. המאמן אריאל בית הלחמי יצטרך להכריע עד מחר לגבי הניפויים האחרונים בסגל, כששני שחקנים נוספים יעזבו את הסגל. בשלב הזה שני שחקנים עוד לא כשירים למשחק, עמית זיס ויותם חנוכי, ובנבחרת יכריעו לגבי זהות המנופים גם לאחר הידיעה על כשירותם.

הסגל הרחב של הנבחרת לאליפות אירופה כולל את: יאיר קרביץ, ים מדר, אופק מלכה, רז אדם, עידן אלבר, דני אבדיה, שחר עמיר, נועם אביבי, עמית זיס, יותם חנוכי, תומר פורת, תומר לוינסון. אורי חי ובניהו סרור בעמדת המתנה עד יום שישי.

התחושה בנבחרת היא טובה, כאשר מלבד הפציעות שהעיבו קצת על ההכנה, רשמה נבחרת העתודה משחקים טובים מול יריבות איכותיות, והתחושה היא שניתן לרשום הישג נאה נוסף, שנה אחרי הזכייה ההיסטורית באליפות.

דני אבדיה, נבחרת העתודה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
המנהיג של הנבחרת. דני אבדיה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

בית הלחמי אמר היום: "היינו אופטימיים לאורך כל השנה וההכנה שלנו הייתה מאוד ממצה. הגענו לשיא מסוים עם המשחק נגד נבחרת ספרד. אנחנו צריכים לסדר עוד כמה דברים אבל בסך הכל הנבחרת מאוד מוכנה. אני מאוד נרגש. הנבחרת הזאת היא מאוד מעניינת במה שנבנה כאן מאוד מעניין. הטורניר בארץ עזר לנו ואני מקווה שתוכלו לעזור לנו להוריד את הלחץ מהשחקנים".

ים מדר: "סיימנו את כל ההכנות, מחכים שזה כבר יתחיל וההתרגשות מאוד גדולה. לא יודע מה היו הציפיות מאיתנו, עשינו את הכי טוב שאפשר כדי להגיע מוכנים למשחק נגד סרביה במוצאי שבת.
לא מסתכלים יותר מדי קדימה. ננסה להשיג כמה שיותר ניצחונות בשלב הבתים ואז נראה מי תהיה היריבה במשחק בשמינית הגמר. בשנה שעברה מה שייחד את הנבחרת היה ביחד שלהם הם שיחקו מדהים כקבוצה. אנחנו הולכים בכיוון הזה ואם נצליח לשחק ככה ולהיות ביחד גם כשלא הולך אז השמיים הם הגבול".

הנבחרת תלון מחר במלון הנבחרות בתל אביב, כשהחל מהערב ינחתו בארץ שאר הנבחרות שישתתפו באליפות כששלוש הנבחרות הנוספות שהשתתפו בטורניר ההכנה בתל אביב, קרואטיה, ספרד וליטא, כבר נמצאות בארץ. ביום שישי תערוך הנבחרת אימון ערב לפני המשחק הראשון נגד סרביה במוצאי שבת בשעה 21:00 בדרייב אין.

כידוע, שיטת המשחקים היא כזאת שבה כל הנבחרות מעפילות משלב הבתים לשמינית הגמר, כך שאחרי המשחקים נגד סרביה, אוקראינה ואיטליה, תפגוש ישראל יריבה מבית א' המקביל שכולל את צרפת, מונטנגרו, בריטניה וטורקיה, כשהמנצחת תמשיך לרבע הגמר, והמפסידה תרד למשחקי הדירוג 9-16 ועשויה לרדת לדרג ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully