וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הרמנס מוביל את הטור של אוסטריה, סייקלינג אקדמי תנסה לסייע לו לנצח

הרוכב הבכיר ביותר של סייקלינג אקדמי השיג ניצחון גדול על פסגת הגרוסגלוקנר המושלגת והוא בעמדת המוביל. ניצח בתחרות גם בשנה שעברה

רוכב אופניים של קבוצת סייקלינג אקדמי בן הרמנס. סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
בעמדת המוביל. בן הרמנס/אתר רשמי, סייקלינג אקדמי

בן הרמנס, הרוכב הבכיר ביותר של סייקלינג אקדמי, השיג היום (רביעי) לקבוצה ניצחון גדול על אחת הפסגות האגדיות של האלפים בטור של אוסטריה. הניצחון של הבלגי על פסגתו המושלגת של הגרוסגלוקנר בגובה 2,424 מטר, מיקם אותו בעמדת המוביל של הטור כולו, כשהקבוצה תנסה להגן על חולצת המוביל שלו גם בשני השלבים הנותרים ולסייע לו להבטיח את הניצחון בטור כולו זו השנה השנייה ברציפות.

ההישג של הרמנס - נצחון על פסגת ההר הגבוה ביותר באוסטריה, ראוי להערכה מיוחדת משום שהפעם התמודדו מול הרמנס מטפסים טובים בהרבה מהטור בעונה שעברה משלוש קבוצות פרו טור בכירות מאקדמי שלא נטלו בו אז חלק. היום, ב-15 הק"מ האחרונים, היו אלו רוכבי קבוצת הענק מוביסטר (אנקונה) ודימנשן דאטה (אוקונור) שתקפו אותו לקראת סיום העלייה אבל כשלו. האחרון היה אוקונור, אבל הרמנס לא התרגש ותקף אותו 500 מטר לסיום.

"נזהרתי לא לעבור את הקו האדום שלי ולהתפרק בתנאי הגובה האלו" אמר הרמנס. "אני שמח שזה עבד. זה ניצחון גדול על הר אגדי, מהגדולים שהשגתי. אבל עכשיו הקבוצה צריכה לעזור לי לשמור על ההובלה ואני צריך להגיע לעלייה האחרונה בשלב האחרון ולהבטיח את הניצחון שם. קל זה לא יהיה". הרמנס מוביל את הטור בהפרש מזערי, 8 שניות על אוקונור ו-16 שניות על אנקונה. "מחר נצטרך לעשות הכל להגן על החולצה של בן", אמר אלוף ישראל גיא שגיב. " עכשיו זה התפקיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully