וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס וסימונה האלפ תפגשנה בגמר טורניר ווימבלדון

האמריקאית האימתנית מחצה את ברבורה סטריצובה 1:6, 2:6. הרומניה המדורגת שביעית ניצחה בקלות את סביטולינה 1:6, 3:6. הגמר: בשבת

יוטיוב

בווידאו: קורי גוף פוגשת את רוג'ר פדרר

מגיעים למאני טיים: שלב חצי הגמר בטורניר הנשים של ווימבלדון יצא היום לדרך ובו נקבע שסרינה וויליאמס וסימונה האלפ תפגשנה בגמר. סרינה ניצחה בקלות את ברבורה סטריצובה הצ'כית בת ה-33 שהפתיעה והגיעה לראשונה בקריירה לחצי גמר גרנד סלאם. האלפ ניצחה בקלות את אלינה סביטולינה (8), בדרך אולי לזכייה ראשונה שלה בטורניר היוקרתי.

סרינה וויליאמס. רויטרס
רוצה ללכת עד הסוף. סרינה וויליאמס/רויטרס

סרינה ווליאמס (ארה"ב, 11) - ברבורה סטריצובה (צ'כיה) 1:6, 2:6

סרינה חזרה, ובגדול. האמריקאית האימתנית שחזרה את ההגעה לגמר מהשנה שעברה, אבל הפעם רוצה גם ללכת עד הסוף ולזכות בתואר בפעם השמינית בקריירה. סרינה, שלא התקשתה גם בשלושת המפגשים הקודמים מול הצ'כית, הציגה טניס נהדר כמו בימים הטובים שלה עם חבטות חזקות ומדוייקות מהקו האחורי שלא הותירו ליריבה שלה שום סיכוי. עד כמה סרינה הייתה דומיננטית במשחק הזה? היא השיגה 28 ווינרים לעומת 8 בלבד של יריבתה שאיבדה את העשתונות במערכה השנייה במצב של 2:2. סרינה צפויה להתקשות הרבה יותר בגמר, שם היא תפגוש את סימונה האלפ בקרב בין שתיים מהטניסאיות היותר חזקות בסבב הנשים.

סימונה האלפ. רויטרס
גמר ווימבלדון ראשון. סימונה האלפ/רויטרס

סימונה האלפ (רומניה, 7) - אלינה סביטולינה (אוקראינה, 8) 1:6, 3:6

אחרי האכזבה הגדולה ברולאן גארוס, אליו הגיעה כפייבוריטית אבל נעצרה ברבע הגמר, סימונה האלפ פיצתה היום בגדול עם הגעה לגמר בווימבלדון לראשונה בקריירה שלה, בדרך אולי לזכייה שתהיה עבורה שנייה בטורנירי גרנד סלאם אחרי הזכייה ברולאן גארוס בשנה שעברה. סביטולינה הרשימה במשחקיה הקודמים, אבל במשחק היום פשוט לא היה לה סיכוי. הרומניה השיגה 26 ווינרים ושברה את יריבתה האומללה שלוש פעמים במערכה הראשונה. במערכה השנייה האלפ חיכתה למשחקון השביעי כדי לשבור ל-3:4 ושוב שברה ל-3:6 בדרך לניצחון די קל במשחק שארך קצת יותר משעה. האלפ תשב כעת ותצפה במפגש בין סרינה וויליאמס לברבורה סטריצובה, ממנו תגיעה היריבה הבאה שלה ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully