וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: הישראלית שעומדת לעשות היסטוריה מקווה לשמור על מאזן מושלם

בלאטור 224 ייצא לדרך בשישי הקרוב (4:00, אגו טוטאל) עם היסטוריה, כשאולגה רובין תהיה הישראלית הראשונה בהיסטוריה שמגיעה לקרב מול אלופת עולם. היריבה: הקנדית ג'וליה באד, שרשמה שני הפסדים בלבד, אחד מהם לרונדה ראוזי: "צפיתי בכל הקרבות של אולגה, ראיתי אותה נלחמת"

בלאטור 224 ייצא לדרך ביום שישי הקרוב (04:00 לפנות בוקר, שידור ישיר באגו טוטאל) מטאקרוויל שבאוקלהומה, וזה הולך להיות אירוע היסטורי. הקרב המרכזי באירוע יהיה הפעם הראשונה שבו לוחם או לוחמת ישראליים יתמודדו על תואר אליפות העולם בענף ה-MMA. מי שתייצג את ישראל היא אולגה רובין בת ה-29 מחולון שמגיעה עם מאזן 0:6 לקרב מול אלופת העולם של בלאטור במשקל נוצה (עד 66 ק"ג) ג'וליה באד הקנדית בת ה-35.

הלוחמת מצפון אמריקה תגיע לקרב המרכזי של בלאטור 224 עם מאזן של 2:12, כאשר שני ההפסדים היחידים בקריירה שלה היו אי שם ב-2011 לרונדה ראוזי ולאלופה הכפולה הנוכחית ב-UFC אמנדה נונייז.

לוחמת mma, בלאטור, אולגה רובין. אביחי ברוך, מערכת וואלה!
מכאן אפשר רק לקוות למאזן 0:7. אולגה רובין/מערכת וואלה!, אביחי ברוך

הקנדית, שמתמחה בקיקבוקס ומואי תאי, התראיינה לפודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל, "טייקדאון", וסיפרה על ההתמודדות מול אולגה רובין: "תמיד יש הכנות מיוחדות לקראת כל היריבות שלי. ראיתי אותה נלחמת, אני יודעת שהיא בלתי מנוצחת וצפיתי בכל הקרבות שלה. כבר מפברואר ידעתי שאלחם מולה, כך שאני במחנה אימונים אינטנסיבי. אני כרגע מתמקדת אך ורק בקרב מול אולגה, ואני בטוחה שחגורת האליפות תחזור איתי הביתה לקנדה".

על הקריירה הענפה שחוותה והאם היא מרגישה לא מוערכת אמרה: "אחרי הקרב האחרון שלי אנשים הבינו שאני נשארת בענף, שלא עזבתי את הענף, שאני בסביבה ואני אחת הוותיקות. נלחמתי בכולן, מעולם לא סירבתי לקרב. אני חושבת שאנשים מכבדים אותי יותר על כך, זה עוד חלק מהעבודה שלי כאלופה בבלאטור. ככל שאנשים יהיו מודעים לזה יותר, אנחנו נמשוך יותר תשומת לב למחלקת 66 הק"ג בבלאטור. הייתי שמחה לקרב חוזר נגד הבחורות שהפסדתי להן (ראוזי ונונייז). אני שמחה שההפסדים האלו הגיעו בתחילת הקריירה שלי כדי שאוכל ללמוד מהם, לבנות עליהם ולהשתפר הרבה יותר מהם. קרב חלומות מבחינתי יהיה מול אמנדה נונייז, גם נגד כריס סייבורג יהיה קרב חלומות".

באד סיפרה בריאיון כיצד היא מרגישה להילחם עבור מנכ"ל בלאטור, סקוט קוקר, שהיה הראשון שנתן במה ללוחמות בענף ה-MMA, כיצד היא מרגישה שהיא צריכה להתנהל כאלופה ועוד. כאן תוכלו לצפות בריאיון המלא מהתכנית "טייקדאון" בהנחיית ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully