וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השביעית ברציפות: ה-AL ניצח במשחק האולסטאר של ה-MLB

השליטה נמשכת: במפגש שנערך בקליבלנד זכה שיין ביבר המקומי בתואר ה-MVP בזכות אינינג מצוין, שעזר לקבוצתו לנצח 3:4

שיין ביבר קליבלנד אינדיאנס. AP
שימח את הקהל. ביבר/AP

בפעם השביעית ברציפות, קבוצת האמריקן ליג גברה הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק האולסטאר של קבוצת הנשיונאל ליג, הפעם 3:4 בתום מפגש מעניין שנערך באצטדיונה של קליבלנד אינדיאנס וחתם את היומיים החגיגיים המסמלים את נקודת אמצע העונה.

שיין ביבר, ששיחק עבור האמריקן ליג באינינג החמישי, סיים אותו עם שלושה סטרייקאאוטים מול שלושת החובטים שפגש, השחקן ה-15 אי פעם שמשיג דבר כזה במשחק אולסטאר. זה הספיק לו כדי לקבל את תואר ה-MVP, הראשון שעושה זאת לעיני הקהל הביתי מאז 2001.

ג'סטין ורלאנדר פתח את המשחק עבור האמריקן ליג וסילק את שלושת החובטים שניצבו לפניו וגם היון ג'ין ריו מהדודג'רס יצא מהאינינג הפותח בשלום. הריצה הראשונה של האמריקן ליג במשחק הגיע באינינג הבא, מול חברו של ריו לקבוצה, קלייטון קרשאו, שהרשה סינגל לאלכס ברגמן ואז דאבל למייקל ברנטלי, שכיכב במשך כעשור באינדיאנס המקומיים לפני שהצטרף בפגרה ליוסטון, וזכה לתשואות רבות.

היתרון הצנוע נשמר עד תחתית האינינג החמישי, שם חורחה פולנקו חבט לאינפילד סינגל והכניס את גארי סאנצ'ס. צ'רלי בלקמון צימק עם הומראן על הראש של ליאם הנדריקס באינינג השישי, אך בתחתית השביעי האמריקן ליג הוסיפו עוד שתי ריצות, כולל הומראן של ג'ואי גאלו המפלצתי.

זה לא נגמר, כי באינינג הבא פיט אלונסו, שאתמול זכה בהומראן דרבי, צימק עם סינגל על בסיסים מלאים והכניס שתי ריצות, אך זה כל מה שהנשיונאל ליג הצליחו להשיג וארולדיס צ'פמן נכנס, השיג גם הוא שלושה סטרייקאאוטים רצופים ואת השמירה וניצח.

  • עוד באותו נושא:
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully