וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הפתעות: רפאל נדאל יפגוש את רוג'ר פדרר בחצי גמר ווימבלדון

הספרדי ניצח את קוורי, השוויצרי את נישיקורי והשניים ייפגשו לקרב טיטאנים נוסף. דג'וקוביץ' נגד באוטיסטה אגוט בחצי הגמר השני

עריכת וידאו: מתן חדד

טורניר ווימבלדון 2019 כבר נמצא בישורת האחרונה והיום (רביעי) נקבעה תמונת חצי הגמר. אלוף השנה שעברה, נובאק דג'וקוביץ', גבר די בקלות על דויד גופן והיה הראשון להבטיח את מקומו בחצי הגמר, שם יפגוש את רוברטו באוטיסטה אגוט. רוג'ר פדרר ניצח את קיי נישיקוריי, והוא יפגוש בחצי הגמר, איך לא - את רפאל נדאל. השור ממאיורקה ניצח את סם קוורי, והשניים ייפגשו פעם נוספת לקרב טיטאנים ענק ביום שישי.

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
פייבוריט ברור. דג'וקוביץ'/רויטרס
טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
דייט נוסף עם נדאל. רוג'ר פדרר/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - דויד גופן (21, בלגיה) 4:6, 0:6, 2:6

אלוף השנה שעברה המשיך להרשים ולשייט בטורניר בדרך לחצי הגמר. נולה מקווה לסיים את הטורניר עם זכייה חמישית, ואם לשפוט על פי יכולתו נגד הבלגי, אין ספק שהוא אחד מהפייבוריטים. למרות שנשבר במערכה הראשונה במצב של 3:3 במשחקונים, הסרבי ידע מתי להעלות את הרמה, שבר פעמיים וניצח אותה 4:6. את המערכה השנייה הוא סיים בקלילות אחרי קצת יותר מחצי שעה ועם 0:6 מוחץ, ובשלישית זה גם לא היה יותר מדי קשה והסתיים עם 2:6. דג'וקוביץ' יפגוש בחצי הגמר את רוברטו באוטיסטה אגוט שניצח את גווידו פז'ה.

רוג'ר פדרר (2, שוויץ) - קיי נישיקורי (8, יפן) 6:4, 1:6, 4:6, 4:6

פדרר המשיך להיראות נהדר בדרך לחצי הגמר. השוויצרי בן ה-37 פגש את היפני בפעם ה-11, ונישיקורי הצליח להפתיע אותו במערכה הראשונה ולנצח 4:6. פדרר הבין שבמערכה השנייה כבר אין לו מקום לטעויות, עלה חד מתמיד וניצח 1:6 בקלילות אחרי קצת יותר מעשרים דקות. הפנומן המשיך לשלוט בקצב גם במערכות הבאות, ולמרות שהיה צריך לעבוד קשה הצליח להשיג 4:6 ו-4:6 בדרך לחצי הגמר, בו הוא יפגוש את רפאל נדאל.

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הפסיד רק מערכה אחת בדרך לחצי הגמר. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל (3, ספרד) - סם קוורי (ארה"ב) 5:7, 2:6, 2:6

השור ממאיורקה ממשיך לנסות להשוות את מאזן תארי הגרנד סלאם שלו לזה של רוג'ר פדרר, ולא הייתה לו שום כוונה לעצור נגד האמריקאי התמיר. הספרדי התקשה במערכה הראשונה, אבל אחרי שעה השיג 5:7 לא קל בכלל. המערכה הראשונה לקחה המון אנרגיה מקוורי, שבשנייה די הוריד הילוך ואיפשר לנדלא לנצח 2:6 די בקלילות. המגמה נמשכה גם במערכה השלישית, בה נדאל ניצח שוב 2:6 בדרך למפגש טיטאנים נוסף מול רוג'ר פדרר בחצי הגמר.

רוברטו באוטיסטה אגוט (23, ספרד) - גווידו פז'ה (26, ארגנטינה) 5:7, 4:6, 6:3, 3:6

אחרי שראה את נובאק דג'וקוביץ' מנצח בקלות ומעפיל לחצי הגמר, באוטיסטה אגוט אומנם איבד מערכה ראשונה, אך סידר לעצמו משחק מסקרן מאוד מול המדורג ראשון והאלוף המכהן. פז'ה חפר את דרכו לכאן, עם שני ניצחונות בחמש מערכות, אבל גם ניצחון מרשים את קווין אנדרסון בסיבוב השלישי. אולם, הוא התקשה מאוד מול הספרדי שאיבד יתרון 2:4 במערכה הראשונה, אבל ניצח אותה 5:7. במערכה השנייה אגוט השיג מיד את השבירה היחידה וגם במערכה הרביעית שבירה אחת הספיקה לו לניצחון במשחק שארך קצת יותר משלוש שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully