וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: אסטנה ניצחה 0:1 את קלוז'

פוסטניקוב כבש (68) וסידר לקזחים יתרון קל לקראת הגומלין. הקבוצה שתעבור שלב תפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי תל אביב מציגה את המדים לעונת 2019/20

מכבי תל אביב, שימי לב: אסטנה ניצחה היום (שלישי) 0:1 בביתה את קלוז' במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. כידוע, אלופת ישראל תפגוש את המנצחת במפגש הכפול בין הקזחים לרומנים בסיבוב המוקדמות השני של הצ'מפיונס, אשר משחקיו יתקיימו ב-23/24 ביולי וב-30/31 ביולי. אלופת קזחסטן הצליחה לייצר לעצמה יתרון מסוים לקראת הגומלין שייערך ביום רביעי הבא ברומניה, למרות שלא הרשימה יותר מדי.

הרומנים פתחו את המשחק טוב יותר, ולפחות בדקות הפתיחה נדמה היה שהמשטח הסינתטי הקשה לא הפריע להם יותר מדי. אחרי מספר החמצות של האורחים, אסטנה נכנסה לעניינים והגיעה לכמה מצבים משלה, אבל הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו מאופס. בדקה ה-68 הגיע השער של אלופת קזחסטן: כדור קרן בילבל את הגנת קלוז' והגיע לרגלו של הבלם ייבגני פוסטניקוב בן ה-33, שמקרוב נעץ את הכדור ברשת העליונה כדי להעלות את אסטנה ל-0:1. זאת גם הייתה תוצאת הסיום, שמסדרת לקזחים יתרון קטן לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא ברומניה.

* ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק ששרדה בהצלחה משחק חוץ לא קל וניצחה 1:3 את סראייבו הבוסנית. ביטון תופקד כבלם והשלים 90 דקות טובות. מירקו אורמוש, אקס ליגת העל, העלה את הבוסנים ליתרון מפתיע במשחק הבכורה שלו (29), אבל מייקל ג'ונסטון (35), אודסון אדואר (51) וסקוט סינקלייר (85) דאגו להפוך ולסדר לניל לנון נסיעה רגועה הביתה לקראת הגומלין בסלטיק פארק בשבוע הבא.

שחקני אסטנה חוגגים. רויטרס
נוסעים לגומלין ברומניה עם יתרון קל. שחקני אסטנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully