וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד פרסמה את הסגל למונדובאסקט: מארק גאסול וריקי רוביו בפנים

הספרדים ישלחו סגל חזק לאליפות, למרות שהוא חסר את סרחיו רודריגס וניקולה מירוטיץ'. גם סרחיו יוי ורודי פרננדס בפנים. יורוליג: ליאו ווסטרמן סיכם בפנרבחצ'ה

עריכה: מתן חדד

בסוף אוגוסט תיפתח אליפות העולם בכדורסל בהשתתפותיהן של כל הנבחרות הגדולות, כולל כמובן ארה"ב האימתנית. אחת הנבחרות החזקות באירופה צפויה להיות ספרד והיום (שלישי) היא פרסמה את הסגל הדי חסר שלה לטורניר. השמות הבולטים הם דווקא של שחקנים שלא נכללו בסגל כמו סרחיו רודריגס שעזב את צסק"א מוסקבה וניקולה מירוטיץ' המוחתם הטרי של ברצלונה. מארק גאסול מטורונטו הוא הנציג הבכיר בסגל, כשגם האחים הרננגומס נכללים ברשימה וגם ריקי רוביו הרכז המצוין שעזב הקיץ את יוטה וחתם בפיניקס. ריאל מדריד שלחה לסגל את סרחיו יוי ורודי פרננדס בעוד שמברצלונה מגיעים פייר אוריולה, פאו ריבאס ו-ויקטור קלאבר.

* אחרי שהחתימה את נאנדו דה קולו, פנרבחצ'ה ממשיכה לחמש את הקו האחורי שלה. הקבוצה סיכמה עם ליאו ווסטרמן על חוזה ארוך טווח. ווסטרמן, 26, רשם ממוצעים של 6.8 נקודות ו-3.1 אסיסטים ביורוליג בעונה החולפת במדי ז'לגיריס קובנה. מי שיחליף את ווסטרמן בז'לגיריס יהיה אלכס פרס אקס מכבי חיפה שחתם רשמית.

* ולדימיר לוצ'יץ' הפורוורד הסרבי המצוין חתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן עד 2022. לוצ'יץ' בן ה-30 משחק בבאיירן מאז 2016 ועזר לה לזכות בדאבל אשתקד. ביורוליג הוא רשם ממוצע דו ספרתי של 10 נקודות למשחק.

* באסקוניה הודיעה על החתמתו של מייקל אריק הסנטר הניגרי של דארושפקה. אריק, 31, ששיחק בבילבאו בעונת 2016/17, יחזור לליגה הספרדית אחרי שרשם אשתקד ממוצעים של 11.1 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

מארק גאסול שחקן נבחרת ספרד. AP
יוביל את ספרד רחוק במונדובאסקט? מארק גאסול (צילום: AP)/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully