וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעשע: גולדן סטייט "רכשה" ממינסוטה את הזכויות על ליאור אליהו

הווריירס הודיעו שהם קיבל את הזכויות על הישראלי בתמורה לסכום כסף וגם שבאז נפייר וטרבון גרהאם. אליהו לא ישחק כמובן ב-NBA. ברשת כבר מסתלבטים

עריכה: מתן חדד

ליאור אליהו חווה עונה קשה מאוד במדי הפועל ירושלים אשתקד. הוא בקושי קיבל דקות מעודד קטש וגם רמז על פרישה כשפרסם בפייסבוק שהוא רוצה למכור מספר זוגות נעליים. רבים כבר שכחו, אבל אליהו נבחר בדראפט על ידי אורלנדו ב-2006 והזכויות עליו הועברו מאז ליוסטון ולמינסוטה. אלא שהיום, גולדן סטייט פרסמה הודעה די משעשעת שלפיה היא רכשה את זכויות הדראפט על הפורוורד ובתמורה היא העבירה לטימברוולבס את שבאז נפייר, טרבון גרהאם וסכום כסף שלא פורסם.

יש לציין שמדובר בעניין פורמאלי בלבד, מכיוון שבכל טרייד צריכה להיות תמורה משני הצדדים, וכמובן שאליהו לא ישחק בגולדן סטייט בעונה הבאה, אלא זה מהלך שאפשר לסגנית האלופה להיפטר ממספר שחקנים כדי לפנות מקום בתקרת השכר שלה לשחקנים אחרים שצפויים להגיע. כזכור, עומרי כספי כבר שיחק בגולדן סטייט אבל נופה ממנה לפני תחילת הפלייאוף ולא היה שותף לאליפות. אליהו לא ישחק כמובן ב-NBA בעונה הבאה, אם בכלל הוא יחליט להמשיך לשחק אחרי העונה הקשה שחווה.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. דני מרון
בעונה הבאה ישחק עם סטף קרי? לא באמת. ליאור אליהו/דני מרון

אליהו שיחק בסך הכל 31 משחקים בעונה שעברה, כשרק ב-15 מתוכם הוא פתח בחמישייה של קטש. הוא רשם ממוצעים בעונה הסדירה של 7.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בקצת יותר מ-20 דקות בממוצע. בפלייאוף מעמדו של אליהו נשחק ובחצי הגמר מול חולון הוא שיחק רק 12 דקות וקלע 6 נקודות. אליהו סיים את החוזה שלו הקיץ ולא ברור היכן ישחק ואם בכלל ימשיך לשחק.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

ליאור מי? ברשת מסתלבטים על גולדן סטייט ואליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully