וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונסו זכה בהומראן דרבי, גררו גנב את ההצגה, ורלאנדר עצבני

הרוקי של המטס ניצח, זה של טורונטו שבר שיאים וסיפק סיבוב מופלא מול ג'וק פידרסן. ורלאנדר טוען: "100 אחוז שהליגה השתילה כדורים שיעזרו להתקפה"

פיט אלונסו ניו יורק מטס הומראן דרבי. AP
המנצח הגדול. אלונסו/AP

ה-MLB לקחה הפסקה לרגע מהעונה לטובת פגרת האולסטאר והאירוע החגיגי יצא הלילה (בין שני לשלישי) בקליבלנד עם ההומראן דרבי המסורתי, שהסתיים בניצחונו הגדול של הרוקי המצוין של ניו יורק מטס, פיט אלונסו, אחרי קרב עיקש עם רוקי סנסציוני אחר, ולאד גררו ג'וניור, שהיה ללא ספק הכוכב הגדול במשך רוב הערב.

שמונת המשתתפים בתחרות דורגו לפי כמות ההומראנים שלהם העונה וגררו, המשחק עבור טורונטו, נכנס רק מהמקום השמיני, אך קרע בסיבוב הראשון את מאט צ'פמן מאוקלנד (שהחליף את כריסטיאן יליץ' הפצוע), 13:29. 29 ההומראנים של גררו (תוך ארבע דקות) הם שיא סיבוב חדש. מלבדו עלו אלונסו, שדורג שני עלה עם 13:14 צמוד על קרלוס סנטנה מקליבלנד, רונלד אקונה ג'וניור (6) שניצח את ג'וש בל 18:25 ואקס נבחרת ישראל ג'וק פידרסן מהדודג'רס (5), שגברה 16:21 על אלכס ברגמן.

בחצי הגמר, גררו ופידרסן סיפקו קלאסיקה, עם 29:29 אחרי ארבע דקות לכל אחד, 8:8 בתום שובר השוויון (עוד דקה של ניסיונות), 1:1 אחרי שוב השוויון הבא (שלוש הנפות לכל אחד) ו-1:2 לגררו בתום שובר השוויון השלישי (עוד שלוש הנפות). אלונסו, שניצח בחצי הגמר השני 19:20 את אקונה, המשיך ל-22:23 על גררו בגמר, כשהוא חובט להומראן המכריע ממש לקראת הסיום.

בינתיים, מי שניצל את פגרת האולסטאר כדי להתלונן הוא המגיש הכוכב של יוסטון, ג'סטין ורלאנדר, שטען בתוקף כי הכדורים בהם הליגה משתמשת העונה הם "פאקינג בדיחה" והכריז כי הוא משוכנע "ב-100 אחוז" שהליגה השתילה כדורים מיוחדים על מנת להגדיל את נתוני ההתקפות.

ורלאנדר הרשה העונה 26 הומראנים, יותר מכל מגיש אחר בליגה. בסך הכל, נרשמו עד כה 3,691 הומראנים ב-MLB, הכי הרבה אי פעם לחצי הראשון של העונה, עד פגרת האולסטאר. בעונה שעברה נרשם שיא כל הזמנים לעונה מלאה, 6,105 ואם לא יקרה משהו דרמטי, השיא הזה ינופץ בקלילות העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully