וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דריו לסקאנו נוטה להעדיף את ההצעה ממקסיקו

8.7.2019 / 15:01

החלוץ הפרגוואי שקיבל הצעה מהצהובים לא צפוי להגיע: "הוא רוצה לשחק קרוב למולדתו, הליגה במקסיקו מאוד קורצת לו". מכבי תל אביב כבר הגישה הצעה לחלוצים אחרים

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ הפרגוואי דריו לסקאנו נוטה לוותר על הצעת מכבי תל אביב ומעדיף לשחק במקסיקו. מכבי תל אביב מאוד רוצה לצרף את החלוץ ששיחק עם אלמוג כהן באינגולשטאט בארבע העונות האחרונות והגישה לו הצעה כספית גבוהה לשנתיים, אבל אחרי שנים באירופה לסקאנו מעדיף להתקרב למולדתו ולשחק במקסיקו שם גם יש לו הצעה מצויינת.

בסביבתו של לסקאנו אמרו בשיחה עם וואלה! ספורט: "השיקול הכספי הוא לא המרכזי כאן. יש לדריו ארבעה ילדים והוא כבר רוצה להתחיל להתקרב חזרה לבית בפראגוואי. הליגה במקסיקו מאוד קורצת לו בטח כשיש לו הצעה כספית מאוד טובה". במכבי תל אביב עדיין לא אמרו נואש בעניינו, אם כי כמו במקרה אדריאן דלמאו, כבר התקדמו והגישו הצעה לחלוצים אחרים. כזכור, אתמול דווח בטורקיה שמכבי תל אביב הגישה הצעה על החלוץ הגרמני טורקי סרדר דורסון (27, 190), שחקנה של דרמשטאדט.

לסקאנו עזב את פרגוואי כבר בגיל 18 כשחתם בקבוצת וויל השוויצרית. אחרי שלוש שנים הוא עבר לת'ון, וכעבור שנה חתם בלוצרן במדיה שיחק ארבע עונות וכבש 35 שערים ב-113 הופעות. בעונתו האחרונה בלוצרן הוא הורחק משמונה משחקים בעקבות תקרית בה דחף שופט שהוציא לו כרטיס אדום והעיף לו את הכרטיס מהיד. ב-2016 הוא נמכר לאינגולשטאדט, שם שיחק שלוש עונות וחצי, כבש 24 שערים ב-107 משחקים והיה שותף יחד עם אלמוג כהן לירידה לבונדסליגה השנייה ולאחר מכן גם לליגה השלישית בגרמניה. את מדי נבחרת פרגוואי לבש לסקאנו 13 פעמים, וכבש ארבעה שערים - כולם בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, כולל שער אחד ב-2:2 מול ברזיל. לסקאנו לא נכלל בסגל של נבחרתו לקופה אמריקה.

דריו לסקאנו. GettyImages
מתרחק ממכבי תל אביב. דריו לסקאנו/GettyImages

הצהובים החלו היום (שני) את מחנה האימונים השני שלהם בהולנד העונה. הקבוצה ערכה אימון קל בחדר הכושר במתחם במירלו, כאשר בערב תעלה הילוך ותקיים אימון מלא ראשון. שחקניו של ולאדן איביץ' ימשיכו בהכנות לכל אורך השבוע הקרוב, כשבהמשך צפויים להם גם שלושה משחקי אימון - הראשון שבהם מחר מול יוניון סנט ז'ילואז מהליגה השנייה בבלגיה. מי שהצטרף אחר הצהריים למועדון הוא הבעלים מיטש גולדהאר, שהגיע לצפות מקרוב בהכנות של האלופה.

שחקני הכנף הצעירים מופלח שלאעטה ואייל חן, בוגרי מחלקת הנוער, האריכו את חוזיהם במועדון. "אני מאושר כי שני בוגרים נוספים של מחלקת הנוער שלנו הבטיחו את עתידם במועדון. אייל ומופלח התאמנו בעונה שעברה עם סגל הקבוצה הבוגרת ואני מקווה כי שם גם יהיה עתידם המקצועי", אמר בן מנספורד, בעוד פטריק ואן לוון הוסיף: "מופלח ואייל שיחקו יחד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי. שניהם משחקים כקיצונים ובעלי יכולת אישית גבוהה להתמודד עם יריבים, כמו גם היכולת לכבוש ולהגביה את הכדור. הם אמורים להמשיך את ההתפתחות שלהם ככדורגלנים העונה במהלך השאלה בליגה הלאומית".

עוד באותו נושא

בגלל 50 אלף יורו: המחלוקת שמפרידה בין אלי דסה למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיע לעקוב מקרוב. גולדהאר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully