וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: נועם דוברת חתם לארבע שנים

8.7.2019 / 12:10

הכתומים החתימו את הרכז המבטיח שעוד לא חגג 17 על חוזה ארוך טווח, והוא יהיה חלק משמעותי מקבוצת הבוגרים בעונה הבאה. דוברת ישחק הקיץ עם נבחרת הנוער באליפות אירופה דרג ב'.

ONE

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) כי החתימה את הגארד הצעיר נועם דוברת לארבע עונות נוספות. דוברת, עוד לא בן 17, עלה השנה לקבוצת הבוגרים ובמקביל היה לאחד מכוכבי ליגת העל לנוער. הוא צפוי לקבל מגיא גודס דקות משמעותיות כבר בעונה הקרובה.

דוברת החל את דרכו בבית הספר לכדורסל של ראשון לציון כבר בגיל 5 ועבר את כל קבוצות הגיל מקבוצת הקט-סל ועד קבוצת הנוער, אותה הוביל אשתקד למקום הראשון במחוז הדרומי בעונה הרגילה ולחצי גמר הפלייאוף. במקביל, עלה השחקן לבוגרים במהלך העונה החולפת וקיבל דקות בכורה בליגת ווינר סל כבר בגיל 16.5. הוא שותף בשמונה משחקים בעונה הרגילה (0.9 נקודות ו-0.3 אסיסטים) ובארבעה משחקי פלייאוף (1.0 נקודות).

עוד בנושא:
סולימאן בריימו סיכם בהפועל ירושלים
הפועל באר שבע: טי.ג'יי וויליאמס חתם
גולן גוט האריך את חוזהו בעירוני נס ציונה

הגארד כבר סיים את התיכון לאחר שקפץ כיתה, ובימים אלו הוא מתכונן עם נבחרת הנוער לאליפות אירופה דרג ב', לאחר שבקיץ שעבר היה מכוכבי נבחרת הקדטים עם 14.4 נקודות (תשיעי באליפות אירופה), 4.1 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים בממוצע.

דוברת חובר לנמרוד טישמן, עוז בלייזר ואדם אריאל בסגל הישראלי של הכתומים, כשבגזרת הזרים שמרה הקבוצה על אלכס המילטון ודריל מונרו, וצירפה את ג'ורדן סווינג מהפועל באר שבע. ראשון לציון תהיה מדורגת בקבוצת הדירוג השנייה בהגרלת היורוקאפ ביום שישי הקרוב.

עוד באותו נושא

מכבי ראשון לציון: ג'ורדן סווינג חתם לעונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully