וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה נצץ, נבחרת העתודה ניצחה את ספרד 78:88

ניצחון נוסף לשחקניו של אריאל בית הלחמי במשחק ההכנה האחרון לפני אליפות אירופה שתיערך בשבוע הבא בתל אביב. שחקנה של מכבי תל אביב קלע 24 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ב-28 דקות

דני אבדיה, נבחרת העתודה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
עומד בציפיות. אבדיה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה של ישראל סיימה היום (ראשון) את טורניר ההכנה האחרון לקראת אליפות אירופה שתיערך בתל אביב החל ממוצאי שבת עם ניצחון יוקרתי 78:88 על נבחרת ספרד החזקה. הנבחרת מסיימת את ההכנה עם שני הפסדים בלבד, כשבימים הקרובים יחליט המאמן אריאל בית הלחמי על הניפויים האחרונים מהסגל.

נבחרת ספרד נחשבה פייבוריטית לפני המשחק, אך ישראל הציגה יכולת הגנתית משופרת, בעיקר אחרי ההפסד לנבחרת ליטא אמש (שבת), ועצרה את הספרדים על 51 נקודות בלבד אחרי שלושה רבעים. היתרון של נבחרת העתודה עמד כבר על 15 נקודות במהלך הרבע האחרון לפני שספרד צימקה מעט את התוצאה ובסיום כאמור 78:88 לישראל.

דני אבדיה, שחקן מכבי תל אביב, הראה במשחק שהציפיות הגדולות שיש ממנו לקראת האליפות מוצדקות כשרשם הצגה מרשימה עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-28 דקות. עוד קלעו לישראל: נועם אביבי 14, יאיר קרביץ 12 ו-8 ריבאונדים, ים מדר 11, עידן אלבר 9, רז אדם 6, תומר לוינסון 5, תומר פורת 4 ואופק מלכה 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully