וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: טוניסיה ניצחה את גאנה בפנדלים ועלתה לרבע הגמר

דרמת ענק בשמינית: השוער הפותח של הטוניסאים הוחלף בדקה ה-120, מחליפו הדף וסידר 4:5 אחרי 1:1 בזמן החוקי. גם חוף השנהב בשלב הבא

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: ברזיל חוגגת זכייה בקופה אמריקה

שלב שמינית הגמר של אליפות אפריקה הגיע הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים. בראשון התגברה חוף השנהב עם 0:1 על מאלי, ובשני קיבלנו דרמה גדולה, ובסיומה ניצחה טוניסיה 4:5 את גאנה בדו-קרב פנדלים.

seperator

מאלי - חוף השנהב 1:0

הנשרים, שהציגו יכולת מרשימה וסיימו בפסגת הבית שלהם, חלמו להמשיך להפתיע ואולי אפילו להגיע לגמר ראשון מאז 1972, אלא שהמסע היפה שלהם הגיע לסיומו. הפילים, שלא ממש הרשימו בשלב הבתים, היו עדיפים בהרבה ובדקה ה-76 גם באו על שכרם, כשהכוכב הגדול ווילפריד זאהה ניצל שגיאה בהגנה ומהאוויר קבע את תוצאת המשחק.

שחקן נבחרת חוף השנהב ווילפריד זאהה. רויטרס
חתום על הניצחון. זאהה/רויטרס

גאנה - טוניסיה 5:4 בפנדלים (אחרי 1:1 בזמן החוקי)

הזכייה האחרונה של הכוכבים השחורים בטורניר היתה אי שם ב-1982, ולאחר ההדחות של מצרים וקמרון החזקות גאנה ראתה עצמה כמועמדת של ממש ללכת עד הסוף לשם שינוי - אלא שגם הפעם זה לא יקרה. הגנאים רשמו הפסד ראשון בתולדותיהם לטוניסיה, שבעצמה חגגה ניצחון ראשון בטורניר אחרי שלוש תוצאות תיקו בשלב הבתים. איזה טיימינג.

טוניסיה עלתה ליתרון בדקה ה-73, כשטהא חניסי המשיך בנגיעה אחת כדור רוחב מימין, אלא שכאשר נדמה היה שההפתעה תושלם, היה זה דווקא שחקן ההגנה הטוניסאי ראמי בדוי שנגח לשערו הוא מעל השוער האומלל חסן מואז ואיזן ל-1:1 שתי דקות בתוך תוספת הזמן. ההארכה התנהלה על מי מנוחות עד הדקה ה-115, כשג'ורדן איו יכול היה להכריע את המשחק, אבל בעט בצורה רשלנית ליד הקורה.

ממש בדקה ה-120, לקראת דו-קרב הפנדלים, הוחלף השוער המתוסכל מואז בפארוק בן מוסטפה, וזה הצליח: השוער המחליף הדף את הבעיטה של קיילב אקובאן, ושלח את נבחרתו למפגש עם מדגסקר ברבע הגמר.

שחקני נבחרת טוניסיה חוגגים. רויטרס
עשו זאת. הטוניסאים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully