וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחר מאורו איקרדי, נאפולי הפייבוריטית לצרפו

סימאונה מעריך מאוד את החלוץ שיעזוב את אינטר, אשתו בקשר עם נאפולי. הנראזורי הציעו אותו ואת נאינגולן ליונייטד, שוויתרה

עריכת וידאו: מתן חדד

בליגה האיטלקית מתכוננים למפץ גדול אחרי שאתמול (שבת) אינטר הודיעה: "מאורו איקרדי עומד למכירה". החלוץ הארגנטינאי מסוכסך עם המועדון מזה זמן רב, אבל אתמול התברר סופית ורשמית שהוא לא התכניות של המאמן החדש אנטוניו קונטה. המנהל הספורטיבי בפה מארוטה אמר אמש ל"סקיי איטליה": "מאורו איקרדי וראג'ה נאינגולן יודעים היטב שהם לא בתכניות שלנו לעונה הבה. כשאתה בונה פרויקט, אתה צריך את האנשים עם הפרופיל הנכון. זה לא אומר שאנחנו לא חושבים שהם שחקנים טובים, אני חושב שהם מצוינים. כישרון יכול לנצח משחקים, אבל סגל שבנוי נכון זוכה באליפות".

אשתו של איקרדי שמשמשת כסוכנת שלו, וונדה נארה, כבר נמצאת בקשר עם נאפולי ובדקה בתים בעיר, כך שייתכן מאוד שהארגנטינאי יעבור דרומה. איקרדי ישמח לשתף פעולה עם חאמס רודריגס, אבל גם יובנטוס נמצאת בתמונה. בספרד טוענים שגם אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ, אותו מאוד מעריך דייגו סימאונה. כדי שזה יקרה, יצטרכו הקולצ'ונרוס למכור קודם כל את דייגו קוסטה, זאת לאחר ששילמו לצ'לסי 65 מיליון יורו על אלברו מוראטה.

על פי דיווחים באיטליה, פנו הנראזורי למנצ'סטר יונייטד בניסיון למכור לשדים את האדומים את איקרדי ונאינגולן, אולם הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר סירבה לעסקה.

בכל מקרה, המכירה של איקרדי תהיה חלק מאפקט דומינו רחב היקף בקרב החלוצים בסרייה A. אינטר צפויה לצרף את רומלו לוקאקו ולורנצו אינסינייה רוצה לעזוב את נאפולי - עדיין לא ברור לאן. גונסאלו היגואין מועמד לרומא (שמוכרת את סטפן אל שעראווי לקבוצה מהליגה הסינית) ויובנטוס תרצה לצרף חלוץ נוסף אם מריו מנדז'וקיץ' אכן יעזוב.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
הרומן קרוב לסופו. איקרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully