וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן גוט צפוי לחתום על חוזה חדש בעירוני נס ציונה

7.7.2019 / 9:24

הגארד (24, 1.94) העדיף להשאר במקום בו פרץ למרות התעניינות מהפועל ירושלים ומכבי חיפה. רשם אשתקד 10.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק

ONE

עירוני נס ציונה קרובה לבצע מהלך מרשים ולשמור על גולן גוט לעונה נוספת. הכתומים סיכמו את תנאיו של הגארד בן ה-24 לעונה רביעית, והחתימה בין הצדדים צפויה להתבצע בקרוב. גוט הוזכר במהלך הקיץ כמועמד להפועל ירושלים, כשגם מכבי חיפה התעניינה בשירותיו, אך הוא העדיף להשאר במקום שבו פרץ בשנים האחרונות.

גוט (24, 1.94), בנו של שחקן העבר והמאמן דני גוט, גדל באבן יהודה ושיחק בליגות הנמוכות לפניש הצטרף בקיץ 2013 להפועל תל אביב של ארז אדלשטיין, אחרי ששיחק בנבחרת העתודה. אחרי שנתיים באדום עבר למכבי ראשון לציון וזכה עם הקבוצה באליפות, למרות שלא היה חלק משמעותי בסיום העונה. בקיץ 2016 ירד ללאומית כדי לעזור לנס ציונה לעלות והפך לאחד השחקנים המובילים שלה. בעונה החולפת הוא השתדרג לממוצע של 10.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק, כשבפלייאוף הוא רושם 12.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים.

גוט יהיה השחקן הישראלי הרביעי שסגור בקבוצה של נדב זילברשטיין, שתשחק גם בעונה הבאה ביורופקאפ לצד הקפטן טל דן שהאריך את חוזהו, הפורוורד ליאור קררה שחתם על חוזה לשנתיים והסנטר רביב פיטשון. מי שעוד צפוי לחתום בקרוב בקבוצה הוא רביב לימונד, כשהכתומים עשויים לצרף גם את הגארד הצעיר עידן אלבר.

גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
ממשיך בכתום-לבן. גוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully