וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קראסקו חשף: אני נלחם בלוקמיה

המגיש המצוין של קליבלנד אינדיאנס שוהה ברפובליקה הדומיניקנית, שם הוא מקבל טיפולים נגד המחלה. הוא הוסיף כי הוא אופטימי ומקווה לחזור לקבוצה כבר בסוף החודש

קרלוס קראסקו קליבלנד אינדיאנס. AP
קרלוס קראסקו קליבלנד אינדיאנס/AP

המגיש של קליבלנד אינדיאנס, קרלוס קראסקו, חשף הלילה (בין שבת לראשון) כי הוא סובל מלוקמיה ומקבל טיפולים. קראסקו בן ה-32, השוהה ברפובליקה הדומיניקנית, הוסיף כי הוא אופטימי לגבי מצבו, שנמצא "תחת שליטה" וכי הוא מקווה לחבור שוב לקבוצה כבר בסוף החודש.

בהמשך, בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר של הקבוצה, קראסקו סיפר כי במהלך אימוני האביב הוא עבר בדיקת דם שהעלתה חששות וכי הלוקמיה אובחנה אצלו בחודש מאי. "אף פעם לא חשבתי שיהיה לי משהו כזה, כי אני משחק בייסבול ואני תמיד מאוד בריא, אבל אתה אף פעם לא יודע מה קורה בתוך הגוף שלך. כשגיליתי, זה הפך אותי לחזק מתמיד.

קראסקו, שהחל את הקריירה עם קליבלנד ב-2009, חתם בבחודש דצמבר האחרון על חוזה חדש לארבע שנים תמורת 47 מיליון דולר, הפך בשנים האחרונות לאחד המגישים הבולטים בליגה. ב-2017 סיים עם מאזן 6:18 ו-ERA של 3.29 ובעונה שעברה רשם 17 ניצחונות ו-ERA של 3.38. השנה הספיק לשחק 12 פעמים ולנצח ארבעה משחקים. משחקו האחרון היה ב-30 במאי מול שיקגו וייט סוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully