וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.7: חאמס רודריגס רוצה לאתלטיקו מדריד, דני אלבס עשוי לשוב לברצלונה

לקולומביאני נמאס מהעיכוב במגעים עם נאפולי, הקולצ'ונרוס עשויים לשלוח את דייגו קוסטה לאברטון. יובנטוס הצטרפה למאבק אחר לוקאקו. כל השמועות וההעברות

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ריאל ויאדוליד שאלה מוורונה את הבלם פדריקו בארבה. לספרדים אופציה לרכוש את האיטלקי בן ה-25 בסוף העונה. הוא חוזר ללה ליגה אחרי ששיחק בספורטינג חיחון בעונת 2017/18.

* סוכמה העברתו של הבלם המבטיח רודריגו בקאו מבאהיה לאודינזה. הברזילאי בן ה-23 שיחק בעונה שעברה כמושאל בצסק"א מוסקבה ואודינזה שילמה עליו כעת 6.2 מיליון יורו. באהיה תקבל גם 15 אחוזים מהמכירה הבאה שלו.

* סופ"ש עמוס לסנט אטיין הצרפתית. אחרי שביום שישי הם קנו מברצלונה את המגן הימני סרג'י פלנסיה תמורת 2 מיליון יורו ו-20 אחוז מהמכירה הבאה, הירוקים גם רכשו מנים את שחקן הכנף דניס בואנגה תמורת 4.5 מיליון יורו.

* שוער נבחרת אלבניה, אטריט ברישה, הושאל מאטאלנטה לספאל עד סיום העונה. בקיץ הבא לספאל תהיה אופציה לרכוש את ברישה בן ה-30.

* מסע הנדודים של השוער סטיבן הנדרסון נמשך אחרי שהוא חתם בקריסטל פאלאס כשוער שלישי. פאלאס היא הקבוצה ה-13 בקריירה של השוער בן ה-31.

שמועות

* לחאמס רודריגס נמאס לחכות לנאפולי, ועל פי דיווחים שונים בספרד, הוא החליט שברצונו לעבור לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס הבטיחו לו שכך יהיה, ברגע שיקבלו את הכסף ממכירת אנטואן גריזמן.

* בברזיל טוענים שדני אלבס, שסיים את חוזהו בפריס סן ז'רמן, מבוקש גם על ידי האקסית ברצלונה, בה זכה בשש אליפויות, וגם באתלטיקו מדריד, המחפשת מחליפים לחואנפרן ולוקאס הרננדס, ואולי גם לפליפה לואיס שעשוי לעזוב. גם סביליה הוזכרה.

* אתלטיקו מדריד מחפשת בית חדש לדייגו קוסטה. על פי BBC, אברטון אחת המועמדות לצרפו.

* על פי "סאן", יש מחזרת חדשה אחר רומלו לוקאקו: יובנטוס הצטרפה לאינטר במאבק על החלוץ הבלגי של מנצ'סטר יונייטד.

* ב"סקיי ספורטס" נטען כי ז'וזה מוריניו סירב לחוזה של 100 מיליון יורו מגוואנגז'ו אברגראנדה, משום שהוא רוצה להישאר ולאמן באירופה.

* שוער בטיס פאו לופס ינחת מחר ברומא, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום. הג'אלורוסי ישלמו עבורו 28 מיליון יורו.

* יובנטוס היא אחת הקבוצות שהביעה עניין במגן טוטנהאם קירן טריפייר.

* טריפייר הוא לא היחיד שעשוי לעזוב את התרנגולים. על פי "דיילי מייל", מאוריסיו פוצ'טינו שוקל לוותר גם על דני רוז, סרז' אורייה, ויקטור וואניימה, וינסנט יאנסן ומספר שחקנים צעירים.

* מנואל נוייר שוקל לעזוב את באיירן מינכן, כך על פי דבריו של סוכנו תומאס קרות, שטוען שהקבוצה הגרמנית לא מספיק שאפתנית. קרות אמר על השוער: "הוא רוצה לזכות ביורו 2020 ובליגת האלופות. מנואל רוצה להצליח וההרגשה היא שהאנגליות פותחות פער מבאיירן מינכן. הוא נמצא בשלב בו הוא שואל לאן הדברים מתקדמים מכאן? להאריך את חוזהו ולפרוש במדי באיירן זו האופציה המועדפת עליו, אבל זו לא האופציה היחידה".

* לוקאס ואסקס מתקרב לארסנל ולפי כלי תקשורת באנגליה, "בוחן את ההצעה" של התותחנים. גם באיירן מינכן הוזכרה בימים האחרונים כמי שמתעניינת בספרדי של ריאל מדריד.

* רפאל לאאו בן ה-20, מי שבצרפת יש שמגדירים כ"קיליאן אמבפה הבא", נמצא על הכוונת של נאפולי ויובנטוס. הפורטוגלי בן ה-20 כבש העונה 8 שערים במדי ליל.

* "לאקיפ" מדווח שכמה קבוצות טורקיות, בראשן גלאטסראיי, יצרו קשר עם נציגיו של רדאמל פלקאו ובדקו אפשרות לצרפו. לקולומביאני חוזה במונאקו עד 2020, אבל הקבוצה מהנסיכות תשמח למכור אותו.

* ב"טוטוספורט" האיטלקי מספרים ששנגחאי שנהואה הסינית מגלה עניין רב בחואן קואדרדו מיובנטוס. הסינים כבר מנהלים מזה זמן רב מו"מ לצירופו של סטפן אל שעראווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully