וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן הודיע לאתלטיקו מדריד: לא אופיע לאימונים. ברצלונה לא מוותרת

אחרי האיום הפומבי של אתלטיקו, עורך דינו של הצרפתי מסביר למה הוא לא יגיע. בברצלונה עדיין מאמינים באפשרות לקיים משא ומתן על המעבר

עריכת וידאו: מתן חדד

פרשת אנטואן גריזמן ממשיכה להסתבך: בספרד טוענים שהכוכב הצרפתי הודיע היום (שבת) לאתלטיקו מדריד שהוא לא יתייצב לאימוני הקבוצה על רקע סערת המעבר שלו לברצלונה, ו"הוסיף עוד אש למדורה". על פי הדיווח, גריזמן "מאוכזב מאוד באופן אישי מההתנהלות של המועדון", שאתמול (שישי) הוציא הצהרה פומבית נגד ברצלונה והעסקה.

כזכור אתמול אתלטיקו הודיעה שלאור העובדה ש"ברצלונה והשחקן הגיעו לסיכום בחודש מרץ האחרון וניהלו משא ומתן כבר בחודש פברואר", היא מסרבת לבקשה של הקטלאנים לשלם בתשלומים על גריזמן את הסכום של סעיף השחרור שלו - 120 מיליון יורו. זה לא ימנע את המעבר, אבל ידרוש מבארסה לשלם את הסכום במזומן. "גם ברצלונה וגם השחקן נהגו בזלזול וחוסר כבוד כלפי אתלטיקו ואוהדיה, ולכן השחקן יידרש להופיע במתקני המועדון ביום ראשון כדי להתחיל את קדם העונה שלו עם אתלטיקו", נמסר מהמועדון.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
זה ייגמר בקרוב. גריזמן/רויטרס

היום מסבירים בספרד למה גריזמן פגוע, וטוענים שעוד לפני כן הייתה זו אתלטיקו שפנתה לגריזמן וביקשה ממנו שיעדכן אותה מוקדם ככל האפשר בנוגע לתוכניות שלו והאם הוא מתכוון לעזוב, על מנת שתוכל לתכנן טוב יותר את הקיץ שלה וההחתמות. גריזמן אישר שהוא מתכנן לעשות זאת, ונדמה היה שהצדדים מתנהלים בצורה ג'נטלמנית ובכבוד הדדי, כשהקבוצה אף הודיעה לו שהיא תעשה הכל מנת שיעזוב בצורה חלקה ונעימה. השחקן הודיע שיעזוב בסרטון וידאו שהופץ, והוא קיווה שהקבוצה לא תקשה עליו להשלים את המעבר לברצלונה. כאמור, זה לא קרה.

היום עורך הדין של גריזמן שלח מכתב להנהלת אתלטיקו ובו הסביר שהשחקן לא יגיע לאימונים בגלל שזה עשוי לייצר עבורו מתח מיותר, אחרי שכבר נפרד מחבריו לקבוצה ומהאוהדים. אתלטיקו מתעקשת שיגיע מחר ב-20:30 למתחם, לפני היציאה למסע ללוס אנג'לס, והיא עשויה לקנוס את גריזמן אם לא יגיע לאימונים, כשהשחקן עדיין תחת חוזה במועדון (שבמסגרתו הוא מרוויח כ-20 מיליון יורו לעונה). ב"מארקה" טוענים שברצלונה עדיין לא ויתרה על האפשרות שאתלטיקו תסכים לבקשה לקבל את הסכום בתשלומים. אתלטיקו רוצה את נלסון סמדו במסגרת העסקה, אבל בארסה לא מוכנה לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully