וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו פוניני תקף: "הלוואי ותיפול פצצה על ווימבלדון"

הטניסאי האיטלקי הביע תסכול על ששובץ למגרש צדדי, ואמר בכעס במהלך משחק: "אנגלים ארורים, באמת. הלוואי ופצצה תיפול על המקום הזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

הטניסאי האיטלקי פאביו פוניני נשמע אומר היום (שבת) במהלך המשחק שלו בטורניר ווימבלדון "הלוואי ותיפול פצצה על המקום הזה". פוניני זעם על העובדה שהמשחק שלו מול יריבו האמריקאי טניס סאנדרגן שובץ למגרש מספר 14, בטרם האיטלקי המדורג 12 הפסיד בשלוש מערכות והודח. ההערות הזועמות של פוניני נאמרו באיטלקית (והוקלטו ונשמעו בבירור) בזמן שהוא המתין להחלטת שופט על ערעור שלו להחלטה.

"זה הוגן לשחק כאן?", אמר פוניני בכעס, בזמן שהוא מקפיץ כדור עם הרגל, "אנגלים ארורים, באמת. ארורים, באמת. הלוואי ופצצה תיפול על המקום הזה. פצצה צריכה להתפוצץ פה". מגרש מספר 14 הוא מגרש צדדי, שיכול להכיל רק עשרות צופים.

עוד בנושא
פוניני מקלל - צפו בתקרית
שבת בווימבלדון: רפאל נדאל, סרינה וויליאמס ואשלי בארטי העפילו לשמינית הגמר
דייגו שוורצמן בראיון: "סבתא רבתא שלי איכשהו ברחה מהרכבת למחנה ההשמדה"

הטניסאי האיטלקי פאביו פוניני. רויטרס
ערב מתסכל. פוניני/רויטרס
פוניני מקבל טיפול ביד. AP
מקבל טיפול ביד. פוניני/AP

זו לא הייתה התקרית היחידה של פוניני במשחק. במהלך המשחק, אחרי שהפסיד את השובר השוויון במערכה השנייה, פוניני ירד להפסקה לכאורה לשירותים, אבל נראה משוחח עם הקהל בטרם חזר. כמו כן, הוא נאלץ לבקש טיפול רפואי, אחרי שדימם באצבעות ידיו בעקבות מכה שנתן לדשא עם המחבט. כמו כן, אחרי שביקש צ'לנג' וההחלטה הלכה לטובתו, הוא הוציא לשון באופן מתריס ליריבו. בסופו של דבר פוניני הפסיד 6:3, 7:6 (12), 6:3 וסיים את דרכו בסיבוב השלישי. אחרי המשחק אמר ש"דברים קורים על המגרש, ואם מישהו נפגע, אני מצטער".

ב-2017 פוניני הודח מאליפות ארה"ב אחרי שקילל שופטת באמירות סקסיטיות קשות, ספג קנס של 100 אלף דולר וספג עונש על תנאי של הרחקה לשני גרנד סלאמים. כעת ניתן לחכות ולראות כיצד יגיבו ראשי ה-ATP על התנהגותו הסוררת של האיטלקי, המדורג 10 בעולם.

* עוד בווימבלדון: מגרש מספר 12 פונה היום אחרי שצופה התמוטט ביציעים, ונזקק לטיפול רפואי דחוף במהלך המשחק בין מיכאיל קוקושקין ליאן לנארד שטרוף. עדים תיארו את הסיטואציה כ"מדאיגה", והקהל התבקש לעזוב את היציעים כדי לאפשר את הטיפול. בהמשך אמבולנס פינה את הצופה לבית חולים.

הטניסאי האיטלקי פאביו פוניני. AP
מוציא לשון בהתרסה ליריבו. פוניני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully