וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי כבש צמד, דיא סבע הוסיף גוונאגז'ו R&F ניצחה 2:4 את צ'ונגצ'ינג

החלוץ הישראלי ששב מהרחקה הגיע ל-18 שערים, חברו להתקפה הוסיף שער נפלא בתוספת הזמן והשלים מהפך מפיגור 2:1 מול הקבוצה של ג'ורדי קרויף

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההעברות הבולטות בשוק הכדורגל העולמי הקיץ

ערן זהבי שב היום (שבת) מהרחקה, וביחד עם חברו להתקפה דיא סבע חגגה גוואנגז'ו R&F ניצחון שני ברציפות - דבר שלא עשתה כבר למעלה מחודשיים, עם 2:4 על צ'ונגצ'ינג של ג'ורדי קרויף. דושקו טושיץ' העלה את R&F ליתרון בדקה ה-29, בדקה ה-39 כמעט הכפיל זהבי במספרת, עם ריבאונד לבעיטה שנהדפה על ידי השורה, אולם הביצוע האקרובטי חלף מעל המסגרת. גוואנגז'ו שילמה על כך ביוקר, כשחטפה את השוויון שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ובדקה ה-49 צנחה לפיגור 2:1.

אלא שזהבי דאג להחזיר את קבוצתו לעניינים. הכוכב הישראלי הגיע למספר הזדמנויות נוספות, ובדקה ה-64 סוף סוף מצא את הרשת, כשקיבל כדור עומק מצוין מדיא סבע וניצל הרחקה רעה של שחקן הגנה יריב כדי לדחוק מקרוב פנימה. הישראלי כבש שער שהוא כולו שלו בדקה ה-73, עם פנדל מדויק לאחר הכשלתו של לו לין ברחבה. בדקה ה-91 מצא סבע את הקורה, ודקה לאחר מכן תיקן, כשקיבל מסירה מזהבי, חלף בצורה נהדרת על פני המגן היריב ומתוך הרחבה גלגל פנימה את תוצאת המשחק.

זהבי הישראלי שיפר את מעמדו במקום הראשון בטבלת מלך השערים בליגה הסינית הבכירה עם 18 כיבושים ב-16 משחקים - שישה יותר מגרציאנו פלה שבמקום השני. סבע, שחגג צמד בשבוע שעבר, הגיע לשמונה שערים.

עוד בנושא:

מונס דאבור הוצג בסביליה: "חיכיתי הרבה מאוד זמן כדי להגיע לפה"
אנס מחאמיד ומוחמד בדארנה חתמו בווינטרטור מהליגה השנייה בשוויץ
ליגיונרים: צפו בשער הבכורה הרשמי של מאוויס צ'יבוטה בלודוגורץ
דיווח בסין: ערן זהבי עשוי לעזוב את גוואנגז'ו ולעבור לשנגחאי שנואה

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
ממשיך בשלו. זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully