וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב לפרימו בגרנד פרי מונטריאול, ארד לראשוני ולנלסון לוי

6.7.2019 / 12:20

הישג מרשים ביותר לנבחרת הנשים בג'ודו. פרימו גברה בדרך לזהב על האלופה האולימפית מלונדון 2012, שרה מנזס הברזילאית

איגוד הג'ודו

הישג מרשים לנבחרת הנשים בג'ודו שהשיגה מדליית זהב ושתי מדליות ארד ביומה הראשון של תחרות גראנד פרי מונטריאול שבקנדה. גפן פרימו (משקל של עד 52 ק"ג) זכתה בזהב אחרי יום מרשים בו גברה על האלופה האולימפית מלונדון 2012 שרה מנזס הברזילאית. שירה ראשוני (משקל של עד 48 ק"ג) ותמנע נלסון לוי (משקל של עד 57 ק"ג) זכו במדליות ארד.

פרימו החלה את התחרות עם איפון נגד הברזילאית, בהמשך גברה עם איפון נוסף על בוקיאונג ג'יונג מדורם קוריאה, ולבסוף ניצחה בגמר בגולדן סקור את אנג'ליקה דלגאדו האמריקאית אחרי חמש דקות וחצי כדי להבטיח את הזהב. ראשוני ניצחה בקרב על הארד את קייסי פרפן הארגנטינאית, נלסון לוי גברה על מינה ליביר מבלגיה.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, אמר: "אני גאה מאוד בספורטאיות על יום כמעט מושלם וזכיה בשלוש מדליות בשלוש קטגוריות שונות כולל בונוס של השמעת התקווה. שירה ראשוני השיגה מדליה שניה בתחרות הקריטריון האולימפי בו מעניקים 100% ניקוד. גפן פרימו זכתה במדליית זהב ראשונה בגרנד פרי ושברה שיא נוסף של הישראלית הצעירה בכל הזמנים שזוכה בזהב בגרנד פרי, כשבסיבוב הראשון היא ניצחה את האלופה האולימפית מלונדון ובסיבוב השני את מי שזכתה בכסף באולימפיאדת ריו. תמנע נלסון לוי זכתה במדליה ראשונה בתחרות הקריטריון האולימפי בו מעניקים 100% ניקוד, מדליה חשובה שתיתן לתמנע בטחון לקראת אליפות העולם. אני גאה בנבחרת הזו".

מאמן נבחרת הנשים בג'ודו שני הרשקו עם גפן פרימו, תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הישג נהדר. שני הרשקו עם תמנע נלסון לוי/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully